Heb jij in die buurt al frisse panden gezien?Ja, dan heeft die mij ook al eens aangesproken (gewoon goeiedag). Ze zat voor de deur van een niet al te fris pand.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb jij in die buurt al frisse panden gezien?Ja, dan heeft die mij ook al eens aangesproken (gewoon goeiedag). Ze zat voor de deur van een niet al te fris pand.
Heb jij in die buurt al frisse panden gezien?
Ik snap het ook niet goed, de huurprijs is €250 (!) en de 'instapprijs' is meestal maar €40... ik kan me ook niet voorstellen dat er veel verdiend wordt, maar de enige dame waarvoor ik naar BXL ga, Rodica op nr 100, houdt er toch nog iets aan over. Ze beweert overigens tot 15 klanten op één dag te hebben als het goed loopt. En inderdaad, er worden klanten geweigerd. Ze zei me ook dat ze blij zal zijn als de ramadan begint, dan worden de meisjes minder beledigd en lastig gevallen door bepaalde groepjes...Ik begrijp niet dat de dames daar blijven. Ik ga meestal in de ochtend en als ze net gepasseerd zijn van de kuisploeg is het ietsje beter, maar het blijft een zeer onaangename buurt. Ik heb al wel eens gehoord dat ze blij zijn wanneer er iemand "normaal" (ik tel dan als normaal blijkbaar toch) langskomt.
Ik heb het wel eens gevraagd en de panden daar zouden zelfs duurder zijn als bvb. SKW (als ik het goed begrepen heb), maar er zouden meer klanten passeren met station en zo. Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen; veel mensen worden toch afgeschrikt daar, ik zie ook regelmatig potentiële klanten geweigerd worden, volgens mij schiet er dan niet veel over.
Misschien niet de juiste plek maar ik vraag me dat even luidop af, ik vermoed dan toch minder opbrengst dan in een privéhuis of zo.
Een koffie verkopen aan pendelaars?Nee haha, op het politiekantoor na misschien.
Ze zat trouwens in de Plantenstraat.
Het is trouwens een domme vraag misschien, maar die paar "cafés" die daar zijn, zowel recht over het station als wat verder, wat is die hun bedoeling eigenlijk?
Wat de Sossien en de feministes niet gelukt is, doen de Barbaren. De A-straat helemaal kaport maken.Ik vrees dat de straat verloren is ...
Deze vraag kan je beter in Vl Brabant algemeen stellen dan in Brussel stamcafé.Is er in Leuven ook wat te beleven qua dames ?
Ben morgen hele dag in Leuven
Isabella (avond, Linnéstraat 119, borsten), vicky (avond, Linnéstraat 69,dikke kont, grote heupen) en angela (avond, plantenstraat 124, dikke kont, gebogen rug)
Ik walg van dikke dames met van konten van de Louisalaan totaan de grote markt. Brussel was ooit een bruisende stad. Niks blijf over.Bedankt voor de tips
Als je Jeanine bedoelt die een klein beetje weg had van Gina Lynn, dan werkt ze nog.Hey collega's. Zou de blonde MILF Jeanine nog werken? Het is zeker al een jaar geleden dat ik nog bij haar ben geweest. De laatste keer was het vet er wat vanaf. Ik vind niets meer van haar terug op het forum dus ik vermoed dat ze dan ook definitief gestopt is?
Ze werkt inderdaad nog op nummer 98Als je Jeanine bedoelt die een klein beetje weg had van Gina Lynn, dan werkt ze nog.
Ze zit in de bar rechts naast haar vorige bar (die Sunny Beach). Maar ze werkt weinig uren. Geloof dat ze pas rond 9u begint en ze is al weg rond 15u.
Zag haar 2 maand geleden nog zitten toen ik eens een middagwandeling maakte ipv een ochtendwandeling
Toch hetzelfde in SKW?Deze namiddag nog even door de straat gewandeld. Het wordt er met de dag erger. Om toch maar even kennis te maken met een dame ergens in de tweede helft van de straat, vroeg ik de prijs en wat ik daarvoor kreeg. Met een zure blik antwoorde zij: "50 Euro voor 15 minuten, waarvan vijf minuten voor aankleden inbegrepen" Waarop ik antwoorde (in het frans): "Veel te duur. Ik ben niet gek." En stapte verder.
Was er vorige week zaterdag avond ook ,was idd een mooie bezetting de topdames waren constant bezet .Ik was er vorige week zaterdagavond tussen 22:00 en 00:30. Ik vond dat er veel en mooi aanbod was. Veel ramen bezet, veel keus. In het eerste pand dat je tegenkomt (groot pand met 2 grote ramen en 4 of 5 plaatsen, op de hoek aan de uitgang van het station) stond een mooie petite jongedame met lang zwart haar, een voetbaloutfitje met underboob en dikke opgespoten lippen, haar naam weet ik niet. De Roemeense Lorena en Mira waren ook van de partij, elk op hun gebruikelijke plek. Gabriella en Cataleya niet. Maar dat terzijde...
Tijdens mijn wandeling kwam ik halverwege de straat een man tegen die op een grote kartonnen doos het gokspel 'balletje balletje' hostte. Rondom hem stonden zijn kompanen die zich voordeden als spelers. Een slecht opgevoerd toneelstukje, ze probeerden voorbijgangers in het spel mee te trekken door ze eerst gratis te laten spelen of een van de 'andere spelers' legt geld voor ze in en de voorbijganger mag dan een keer met dat geld spelen. Oscars gaan ze met hun acteerprestaties zeker niet winnen, eerder een Razzie. Ik snap ook niet dat ze het in die straat doen, ik ga ervan uit dat iedereen die daar wandelt meer dan streetwise genoeg is om hier niet in te trappen. Lijkt mij eerder iets om domme toeristen erin te luizen. Nu dus niet alleen meer in London en Parijs maar ook in Brussel Noord. Ik vraag me af of het een uitwas is van de 'grote opkuis' in Parijs naar aanleiding van de Spelen?
Ik herinner me nog de tijd toen daar zo'n gast rondliep met een groot kruis of plakaat ofzo, iets religieus. Iemand die zich dat nog herinnert?
Vraag me soms af wat er van die man geworden zou zijn.