Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTweede helft januari, begin februari ten laatste.Wanneer komt ze ongeveer terug?
Ik loop er al jaren rond en heb daar nog nooit problemen gehad. Als ik ooit eens aangesproken word (iets dat zelden voorkomt), dan loop ik gewoon weer verder. Ik kan je aanraden om best tussen 20 - 22 uur eens een kijkje te nemen. Ik verwacht wel wat meer meiden en keuze vanaf februari.Ik zit in mijn hoofd te spelen met het idee om er 's avonds heen te gaan als het al donker is en wil graag de dames van de nachtshift uitproberen.
Hoe kun je er 's avonds / 's nachts toch nog zo veilig mogelijk wandelen?
Of is dit echt een slecht idee als man alleen?
Maar jij bent grappig.M'n moeder in de Plantenstraat, ook goed?
Gisteren een rondje gedaan. Veelal lege ramen en wat er wel zat meh.. veel ramen echt leeg leeg.. kapotte ramen. Al met al een beetje triestig.. ongedane zaken naar huis gegaan.
In de linnestraat overdag ga je er vinden stuk of 4IK zoek 60, 70 , en ouder wil eens genieten van oma sex
Er is een parking letterlijk op het tussenstuk van de astraat. Kosten voor mij meestal rond €1 of €2Waar kan je het meest dichtbij gratis parkeren in de buurt van de Aarschotstraat?
Enkele weken geleden geparkeerd in interparking brabant gare du nord maar ook dit was ondertussen €22 geworden. Die kan ik ergens anders beter spenderen.
Vandaag nog eens uit nostalgie door de Linnéstraat en omliggenden gewandeld. Heel weinig dames, veel panden volledig dicht of zelfs gesloten door politie. Heb de indruk dat de buurt over enige tijd volledig verlaten zal zijn. Wat ik wel meemaakte: komt plots een Afrikaanse dame, niet echt het type raamdame, naast mij gewandeld die zich voorstelt als 'Fanta'. Ze spreekt zowel Frans, Engels als Nederlands (heb ik zelf vastgesteld). Na wat gepraat over koetjes en kalfjes stelt ze plots voor om me mee te nemen voor een erotisch avontuur voor... €10!
Is uiteraard te mooi om waar te zijn en heb me dan maar gauw uit de voeten gemaakt. Vraag me af waar ik zou zijn terechtgekomen anders...
Mager en niet al te groot.Was dat een magere?
Mager en niet al te groot.