Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net voor het eerst in brussel geweest. Al terwijl ik aan t parkeren wad. Waren meerdere afrikanen en marokanen mij aan t bekijken en wouden me vanalles en nog wat verkopen en vroegen sigaretten. Zeer irritant. Ben 2 x op en neer gelopen en 3 x aangesproken voor drugs te kopen en nageroepen als ik niet reageerde.
Als ik de verhuurder van de kamers was had ik die nietsnutten de straat uit gejaagd ze verpesten alles daar. Miss beter overdag gaan
Net voor het eerst in brussel geweest. Al terwijl ik aan t parkeren wad. Waren meerdere afrikanen en marokanen mij aan t bekijken en wouden me vanalles en nog wat verkopen en vroegen sigaretten. Zeer irritant. Ben 2 x op en neer gelopen en 3 x aangesproken voor drugs te kopen en nageroepen als ik niet reageerde.
Als ik de verhuurder van de kamers was had ik die nietsnutten de straat uit gejaagd ze verpesten alles daar. Miss beter overdag gaan
Ze lopen er ook nog bij alsof t grote jongens zijn. En hebben nog geen geld.voor sigaretten te halen.

Ze lopen er ook nog bij alsof t grote jongens zijn. En hebben nog geen geld.voor sigaretten te halen.
Gisteren overdag gepasseerd niet veel soeps vroeger had ik keuze stress, maar nu ben ik gaan lopen, nergens binnen geweest de dames die er toch waren mogen mij betalen ,ik betaal geen 50euro voor op lelijke occasies te kruipen. Die leeg gangers maken alles kapot jammer...

Vandaag een dagje Brussel gedaan vanwege de voorspellingen van het mooie weer.
Omstreeks 11 u afgestapt in Brussel - Noord met een broek vol goesting.
Voor dit vroege uur al een goede bezetting in de Linnéstraat, waaronder 2
heel mooie en slanke meisjes. Moeilijke keuze en uiteindelijk binnengeweest bij
de meid die zich het minst 'opdrong'. Ik hou niet van dat geklop op die ramen
en van die toestanden, werkt niet bij mij. Vroeg wat de mogelijkheden waren en
dat was pijpen en neuken voor 25 euro. Vroeg of het beetje rustig kon en string en
bh uit en dat was geen probleem. Heb haar 30 euro gegeven en dat apprecieerde
ze wel. Goede pijpbeurt gehad met afwisseling en nadien Doggy het condoom
goed gevuld, toch bijna 20 minuten binnen geweest. 1 van de betere ervaringen
daar eerlijk gezegd de laatste maanden. Sorry maar haar naam niet gevraagd en
huisnummer ook niet op gelet.
Wel voor herhaling vatbaar.

Beffertje

Rond 20u was eerste deel van straat afgesloten door politie.
Aanbod in overige deel van de straat was bedroevend. Ook eerder op de dag, rond 14u, was het echt rot slecht.
Lege ramen en wie er zat waren absoluut niets aantrekkelijk.
Hooguit 2 dames gezien die wel leuk oogden, maar dan helaas niet mijn type waren.
Geen seconde heb ik mij geil voelen worden en al helemaal geen verleiding moeten weerstaan.
Amelie misschien, een lekker donker meisje, maar aangezien ik gelezen had dat haar borsten een non-opinies zone zijn geen optie dus.
Wat een verschil met 10j geleden...

Ik wandel nu al enige tijd door de A Straat maar wil nu is een keertje voor anaal gaan ik weet dat Dora dit wel doet maar na haar boobs job spreekt ze me zo niet meer aan.
Welke dames zijn er "anal" minded
Grrrrrrrtzz

Terug
Bovenaan Onderaan