Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De andere kant van het Noord station...
Zalige buurt was dat!
Ik was een vaste klant van de kleine maar fijne Rosy. Een echte hoer, maar toch altijd zo lief en aardig. Keek ook niet op de klok, soms wel een half uur neuken voor de basisprijs zonder gezever. Al gaf ik zelf af en toe spontaan wat extra als ik vertrok.
Nog ex-klantjes van haar hier aanwezig?
Ja ik. Was idd een fijne buurt. Toffe cafés in overvloed. Idem dito voor de ramen. Ik schat dat er toen zo'n 50 waren . Met nog authentieke Vlaamse meiden. Eerlijk gezegd: ik was enigszins verslaafd aan die coté. Talloze keren heb ik daar geneukt. En tongzoenen was toen nog geen taboe .En daar staan nu een boel troosteloze building. Zonde.

Brussel was in de jaren negentig echt een topstad wat betreft sex-beleving.
Kennen jullie de Ravensteingallerij nog aan Brussel-Centraal. Onder andere café Biblos... aanschuiven aan de toiletten om afgetrokken te worden. 😜
En her en der peepshows, waar ook altijd wel een mogelijkheid was om dames in-private te ontmoeten om nader kennis te maken. 😊
Er was héél veel mogelijk.... 🍆
Those were the days.
Ja ik. Was idd een fijne buurt. Toffe cafés in overvloed. Idem dito voor de ramen. Ik schat dat er toen zo'n 50 waren . Met nog authentieke Vlaamse meiden. Eerlijk gezegd: ik was enigszins verslaafd aan die coté. Talloze keren heb ik daar geneukt. En tongzoenen was toen nog geen taboe .En daar staan nu een boel troosteloze building. Zonde.
Top..!
En echt waar..? Ook een klant van Rosy..?
Zalig dametje nietwaar? En inderdaad tongzoenen... Wooow.
Ze vond het ook niet abnormaal als je een keer of 3-4-5 bij haar passeerde om dan uiteindelijk bij een andere hoer binnen te gaan. Ze vond dat een man afwisseling nodig had. Mij zag ze in ieder geval minstens 2 keer per maand.
Voor mij was ze 'simply the best'.
Andere toppers herinner ik me wel van gezicht en body en lingerie en schoenen, maar hun namen schieten me nu niet meer te binnen. Dat zegt wel iets nietwaar..?
Ook nooit geweten of ze Italiaanse of Franse roots had...
Heb je leuke anekdotes van haar?
Vertel... Ik hou van zo'n verhalen.

Laatst bewerkt:
Als Brussel in de jaren 90 een topstad was, waarom hing Marc Dutroux dan regelmatig rond op de Wallen in Amsterdam? Gewoon puur uit interesse. Kwam zelf voor het eerst in 2009 in Brussel.
Oei... Dutroux hier bij betrekken, daar ga ik niet mee akkoord.
Wij hebben het hier over meerderjarige hoeren die bewust kiezen voor dat waarmee ze hun inkomen verdienen. Poepen en daarmee een mooi inkomen verdienen, daar heb ik geen enkel probleem mee. Win win, noem ik dat, ikke content en de dame ook content.
Jammer dat het tegenwoordig vooral op het internet.com te doen is...
Internet is OK, maar gelukkig kan je in het Schipperskwartier nog heel toffe dames ontmoeten om eens goed te neuken....
Jammer dat het tegenwoordig vooral op het internet.com te doen is...
Internet is OK, maar gelukkig kan je in het Schipperskwartier nog heel toffe dames ontmoeten om eens goed te neuken....

Laatst bewerkt:
Nog ex-klantjes van haar hier aanwezig?
Rosy doet geen belletje rnkelen, maar ik dank wel mijn eerste ervaringen met dvp's daar 'aan de andere kant' van het noordstation. Vele jaren geleden. Ik was toen echt wel onervaren en tastte wat mogelijk was. Ben toen eens met mijn broek half op de knieën met condoom nog op mijn artillerie op straat gezet. :ROFLMAO: Ja, DAT waren nog eens tijden! De sfeer in die oude straatjes en amateuristische kamertjes was fantastisch.

Vroeger had je er een paar in de linnéstraat, maar vandaag geen idee. In de Aarschotstraat weet ik maar 1 die Nederlands kan en dat is in het begin van de straat. Denk de nummer 34. Het is het tweede bordeel na het café. Daar zit een blonde Turks-Nederlandse, ik dacht dat ze Maria heette.

Je moet wel opletten, daar werkt ook een andere blondine (Ema), maar zij is Roemeense. Die heeft meestal zeer sexy pakjes aan. Maria is eerder te zien in 'gewone' bikini.

gister nog eens na lange tijd de buurt bezocht. Was rond een uur of vijf toegekomen en amai, wat een triestige situatie in de aarschotstraat. Veel gespuis op straat en weinig ramen open.
Linnébuurt idem en veel dames waar ik nog niet opkruipen wil mochten zij mij betalen.
Alhambra was bezet met een achttal chineese dames .
Uiteindelijk in de linnéstraat beland bij één met een visnetbody aan ( denk nr 117 of zo ). Aan het raam teken doen voor 20 , vond ik ook weinig, binnen plots 40 eisen om meer services en uiteindelijk enkel gepijpt en wat gevoelloos mogen neuken. Bedrogen buitengegaan dus.
Op weg naar de auto ( was dan al 18u20 ) in de aarschotstraat toch nog enkele knappe dames gezien doch de beurs was helaas leeggespoten .

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
44.707
Leden
36.164
Nieuwste lid
Oussie
Terug
Bovenaan Onderaan