volgens mij zijn in de straat de metrowerken gedaan en zijn ze aan het opruimen (tussen nr 118 en nr 138)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag nog eens een bezoek gebracht aan de Linnestraat en omgeving .
Was bijna twee maanden geleden dat ik nog eens langs gegaan ben , man man man wat een verloederde buurt is dat geworden . Vuilzakken en afval ligt gewoon op de voetpaden , was bijna een verlaten buurt parking voor de auto was geen probleem plaats genoeg . En dan maar te zwijgen van de dames achter het venster , gaat er ook met de minuut op achteruit . Denk niet dat ze me daar nog snel gaan terug zien . Lijkt dus wel helemaal uit te sterven daar !
Heb al veel gehoord dat daar heel veel "verloop" is qua meisjes. Dat ze maar enkele weken in België zijn. Weet niet of het klopt.Vandaag nog eens een bezoek gebracht aan de Linnestraat en omgeving .
Was bijna twee maanden geleden dat ik nog eens langs gegaan ben , man man man wat een verloederde buurt is dat geworden . Vuilzakken en afval ligt gewoon op de voetpaden , was bijna een verlaten buurt parking voor de auto was geen probleem plaats genoeg . En dan maar te zwijgen van de dames achter het venster , gaat er ook met de minuut op achteruit . Denk niet dat ze me daar nog snel gaan terug zien . Lijkt dus wel helemaal uit te sterven daar !
Het is nu ook niet zo dat het er een komen en gaan is van raamdames. Er zijn heel veel vaste waarden die er al jaren werken en aanzien worden als toppers (zie het Franstalig forum). Er gaan altijd wel nieuwe te vinden zijn, maar over het algemeen herken ik de meeste dames. Ter illustratie, tijdens de tweede jaarhelft van '22 zag ik bijna alleen maar vertrouwde gezichten. Persoonlijk vind ik dat een ongegronde opvatting.Heb al veel gehoord dat daar heel veel "verloop" is qua meisjes. Dat ze maar enkele weken in België zijn. Weet niet of het klopt.
Klopt wel wat betreft Linnébuurt. Naast een aantal vaste waarden, was het er in de hoogtijdagen 2009-tot aan corona een oord van voornamelijk Nigeriaanse mensenhandel. Minderjarige meisjes konden niet te lang blijven want anders vielen ze op dus die bleven tijdelijk. Anderen bleven soort van permanent. Het is er, zoals in de meeste dvpzones, een combinatie van vaste dames en nieuwelingen die ook weer snel vertrokken zijn.Het is nu ook niet zo dat het er een komen en gaan is van raamdames. Er zijn heel veel vaste waarden die er al jaren werken en aanzien worden als toppers (zie het Franstalig forum). Er gaan altijd wel nieuwe te vinden zijn, maar over het algemeen herken ik de meeste dames. Ter illustratie, tijdens de tweede jaarhelft van '22 zag ik bijna alleen maar vertrouwde gezichten. Persoonlijk vind ik dat een ongegronde opvatting.
Hallo waar is Delphine gebleven en waar zit Gina heb je een alternatief ben op zoek naar een dame die pzc en cim doet groetenKlopt wel wat betreft Linnébuurt. Naast een aantal vaste waarden, was het er in de hoogtijdagen 2009-tot aan corona een oord van voornamelijk Nigeriaanse mensenhandel. Minderjarige meisjes konden niet te lang blijven want anders vielen ze op dus die bleven tijdelijk. Anderen bleven soort van permanent. Het is er, zoals in de meeste dvpzones, een combinatie van vaste dames en nieuwelingen die ook weer snel vertrokken zijn.
Welk adres, huisnummer?Cynthia, rijpe ebony milf in de Linné deed ook pzc, weet alleen niet of deze dame met het spleetje tussen haar tanden nog 's avonds en 's nachts in de Linné zit.
Poeh, zat vroeger op die hoek/dat hoekraam met de Rivierstraat, zat later iets meer opgeschoven richting dat wedkantoor. Nummer 40 geloof ik, in de Linné. Maar dan heb ik het over pre-corona. Was wel een vaste waarde.Welk adres, huisnummer?
ik was blijkbaar wat voorbarig (had toen de deuren vorige keer open waren gezien dat alles weggehaald was) , zag vandaag dat ze palen in de grond staken om precies of een 2de schutting te plaatsen of de bestaande te verplaatsen (misschien om de auto's verder door de straat te laten rijden)volgens mij zijn in de straat de metrowerken gedaan en zijn ze aan het opruimen (tussen nr 118 en nr 138)
De werken zouden 3 jaar duren. Ze zijn gestart in maart '21.ik was blijkbaar wat voorbarig (had toen de deuren vorige keer open waren gezien dat alles weggehaald was) , zag vandaag dat ze palen in de grond staken om precies of een 2de schutting te plaatsen of de bestaande te verplaatsen (misschien om de auto's verder door de straat te laten rijden)
Maar dit wijst erop dat ze nog steeds bezig zijn
Ik ben afgelopen maand 2 keer binnen gestapt in de Linnestraat. Beide keren ongedane zaken weer naar buiten. Zeer matige ervaring wat betreft hygiene ook. Bij de tweede dame kwam een soort ban vleesboom uit de anus naar buiten. Pietermans was direct slap als een vaatdoek.Klopt wel wat betreft Linnébuurt. Naast een aantal vaste waarden, was het er in de hoogtijdagen 2009-tot aan corona een oord van voornamelijk Nigeriaanse mensenhandel. Minderjarige meisjes konden niet te lang blijven want anders vielen ze op dus die bleven tijdelijk. Anderen bleven soort van permanent. Het is er, zoals in de meeste dvpzones, een combinatie van vaste dames en nieuwelingen die ook weer snel vertrokken zijn.
Ze is teruggekomen uit verlof op 20/01, lees ik hier toch.Ja die bedoel ik zeker!
ze is inderdaad terug ik zag haar vorige vrijdag staan...Ze is teruggekomen uit verlof op 20/01, lees ik hier toch.
Zelf ben ik daar al even niet meer geweest tijdens de dag, dus kan het niet bevestigen.EMILIA (roumaine, cheveux noirs - n° 154 à droite, jour) | Youppie.net
EMILIA (roumaine, cheveux noirs - n° 154 à droite, jour). Cette jolie jeune brune n'a pas encore de fil, mais il y a un message à son sujet [URL="https://youpyouppie.net
Waarschijnlijk heeft ze het druk, zo vlak na haar verlof.
Verder is woensdag de vaste sluitingsdag van nr. 78...
Dit verwondert me geen zier. De zwartjes zijn recht evenredig met de buurt: slordig, meestal lelijk, presteren ondermaats. Het is meer dan een jaar dat ik daar vertoefd heb. Toen reeds was het een janboel van jewelste. Neem daarbij de onveiligheid erbij (ik keek constant achter me aan om) en je hebt vier compleet uitgeleefde rosse-buurten straten.Ik ben afgelopen maand 2 keer binnen gestapt in de Linnestraat. Beide keren ongedane zaken weer naar buiten. Zeer matige ervaring wat betreft hygiene ook. Bij de tweede dame kwam een soort ban vleesboom uit de anus naar buiten. Pietermans was direct slap als een vaatdoek.