Bij deze dame had ik om de een of andere reden mijn twijfels... maar door hier wat te lezen ben ik gisteren toch ook een bezoekje gaan brengen. In Hasselt nu, een plaatste waar ik ook al eens geweest was, dus dat voelde ook al bekend.
Afspreken ging trouwens zeer vlot, paar berichtjes en we hadden een uur afgesproken.
Bij aankomst wel even buiten komen wachtte ondanks dat ik 5 min voor aankomst al zei dat ik er bijna was. Ik vreesde zelfs even dat ze een andere 'klant' bij haar had want zag ik een kamer beweging enz.
Dit was zij gelukkig niet en na een 5tal min ging de deur open. En het geen wat ik hier las was gelukkig waar. Ze is duidelijk de dame van het profiel, al zag ze er wel iets ouder uit vond ik. Bij binnenkomst bekeken we mekaar even in de ogen en ik had het gevoel dat we mekaar meteen goed bevonden. Aangezien tongzoenen voor mij wel 'belangrijk' is dacht ik het maar ineens erop te wagen en jawel geen probleem, ze deed vlotjes mee. Na wat gezoen en gevoel aan de binnenkant van een gesloten deur gingen we naar de kamer.
Ik spreek zeker niet echt spaans, maar ken we een paar 'basic' woordjes en na wat ik hier gelezen had dacht ik mijn beste spaans boven te halen. Hier zag ze de Humor wel van in, aangezien ze portugees spreekt.
Eens op de kamer nog wat geil zitten zoenen en dan betaald want ik wou er aan beginnen
Pijpen zonder condoom doet idd graag zou ik denken, zoals hier ook al vermeld. Na een hele tijd lekker zuigen gingen we naar het neuken en dat was in verschillende posities ook dik in orde, had zelfs de indruk dat ze soms zelfs harder en harder genomen wilde worden. Waar ik dan maar goed mijn best in deed en richting het einde van onze tijd was dan daar ons/mijn hoogtepunt en kwam in haar poesje (met een zakje rond de mijne uiteraard), ik voelde ook al even dat daar beneden alles goed nat was en die bevestiging kreeg ik toen ik van haar af ging.
Zalig uurtje dus en wist ookal meteen dat ik hier snel ging weer zijn
Ik had wel niet gedacht gisteren dat het vandaag alweer ging zijn, ik stuurde met mijn 'stomme kop' dat ik het gisteren leuk vond en dat ik dat nog wel eens ging komen doen. En ik had natuurlijk genoeg gezegd want ze begon me te overtuigen om nu alweer te komen en voor ik het wist stond ik er weer
Ik kwam er aan (afgesproken uur, 30 min op voorhand gezegd dat ik er ging zijn op dat uur, met bevestiging 'perfect' was het zelfs) en ik stuur 'I'm here', meteen terug ' can you please wait in the car' .... ok dan maar vind ik al zeer vervelend, maar ok gisteren was goed genoeg om even te wachten dan...
10 - 15 min gewacht en niets gehoord (ik zelfs wel nog '?' gestuurd
) en stuurt ze plots 'come to the door i come open', ik terug naar daar (want was even wat rondgereden, maar op het moment van sms gelukkig in dezelfde straat), naar de deur.. nog even wachten... zie ik haar benen toevallig boven door het raam en gordijn, gevolgd door nog een stel mannelijke benen dan. Ging ze de vorige klant nog buiten laten.... (waarvan ik uiteraard vanuit ging dat die al weg was en ze zich aan het verfrissen was). Ik ben dan even uit het zicht en aan de kant gegaan zodat het wat sereen bleef... klant buiten deur dicht en op slot... ik dacht 'Owk...' maar ook gelijk wel blij dat ze zich nog wat ging opschoenen, dacht ik. (Hierdoor denk ik ook wel dat je niet meteen met haar praat via de berichten, al zei ze van wel en met translate toen ik hiernaar vroeg)
Dus ik weer even wachten buiten en de (zeer lichte) regen ondertussen. Ik bleef denken : 'gisteren was goed, ...
' uiteindelijk was het eindelijk mijn beurt (mss nog 5 min maximum gewacht, wat achteraf wat langer had mogen duren).
Ik kom binnen, alles weer gezellig en leuk zoals gisteren, qua zoenen en voelen. Al zag ik dat ze precies wat vermoeider was (logisch ook zo met zo'n bandwerk), pijpen begon weer geweldig, na een tijd wilde ik even overschakelen naar 69 alvorens we gingen neuken. Nja dit was dan te domper toen ik het gevoel kreeg dat ik de 'koffiegeur / smaak" van mijn voorganger precies nog kon proeven... en ik hoop mss nog dat het koffie ofzo was
Dit was dus niet zo gezellig en vond ik wel even een afknapper, 69 niet lang geduurd dus en mijn lul werd er ook halfjes door
uiteindelijk doordat ze weer zo geweldig bleef pijpen terug weer in volle glorie gaan staan en wat geneukt (ook eig best weer goed) maar de gedacht van de geur / smaak bleef toch wat hangen en hierdoor was het qua beleving toch veel minder... Veel liever dat ze dan even gewoon eerlijk zijn in hun berichten en even de tijd nemen om alles wat op te schonen..
Geen idee of ik nog eens zou gaan... mits wel, zou ik zeker gaan sturen over deze mindere ervaring en dat ze de mossel moet wassen dan , haha