Recensie Bruna, Maasmechelen 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag geweest vol verwachting na het lezen van de reviews hier dus op naar Diepenbeek want daar zit ze nu. Eenmaal aangekomen was al niet erg discreet de locatie wat voor mij wel belangrijk is. En het gebouw zelf ziet uit als een kraakpand. Eenmaal binnen gekomen was de communicatie een totale ramp, ze wou dat ik extra betaalde voor pijpen zonder, wat afgesproken was dat dat inbegrepen was. Een uurtje was afgesproken maar dat was ook al niet mogelijk omdat ik 5 minuten te laat was??? En niks van make-up ze ziet totaal niet uit zoals op de foto's, ze heeft nu wat nieuwe foto's die wat realistischer zijn de rest is enorm ge fotoshopped. Ze had anaal afgesproken en ik vroeg of dat ook bijbetalen was waarop ze antwoordde geen anaal. Ik heb vriendelijk bedankt en heb me omgedraaid. Iedereen kan een slechte dag hebben maar dit was totaal niet de ervaring wat ik verwacht had gebaseerd op de recensies hier. Maar dat heb je wel vaker met latinas die naar hier komen en eerst vol enthousiasme werken en daarna gewoon band werk word. En dan nog zo een lang uitstekend ding op haar ooglid, knobbel of wat het ook is nee merci. Dan op naar KAYla in Maasmechelen want zij had ondertussen ook al terug gestuurd wat wel was mee gevallen. Recensie zal ik ook plaatsen.
 
Vandaag geweest vol verwachting na het lezen van de reviews hier dus op naar Diepenbeek want daar zit ze nu. Eenmaal aangekomen was al niet erg discreet de locatie wat voor mij wel belangrijk is. En het gebouw zelf ziet uit als een kraakpand. Eenmaal binnen gekomen was de communicatie een totale ramp, ze wou dat ik extra betaalde voor pijpen zonder, wat afgesproken was dat dat inbegrepen was. Een uurtje was afgesproken maar dat was ook al niet mogelijk omdat ik 5 minuten te laat was??? En niks van make-up ze ziet totaal niet uit zoals op de foto's, ze heeft nu wat nieuwe foto's die wat realistischer zijn de rest is enorm ge fotoshopped. Ze had anaal afgesproken en ik vroeg of dat ook bijbetalen was waarop ze antwoordde geen anaal. Ik heb vriendelijk bedankt en heb me omgedraaid. Iedereen kan een slechte dag hebben maar dit was totaal niet de ervaring wat ik verwacht had gebaseerd op de recensies hier. Maar dat heb je wel vaker met latinas die naar hier komen en eerst vol enthousiasme werken en daarna gewoon band werk word. En dan nog zo een lang uitstekend ding op haar ooglid, knobbel of wat het ook is nee merci. Dan op naar KAYla in Maasmechelen want zij had ondertussen ook al terug gestuurd wat wel was mee gevallen. Recensie zal ik ook plaatsen.
Kayla is inderdaad erg leuk! Sexy meid en mooie inzet ook
 
Beste allen, geen enkele link werkt nog, spreken we over deze Bruna?

 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bruna-bigboobs.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De rondreizende Bruna is deze week samen met haar vriendinnen in Mechelen neergestreken. Vlotte afspraak via sms en eens aangekomen in een gezellig stadhuisje ontmoet de schone mij in een nauwaansluitende zwarte sexy jurk die haar prachtig slank lichaam in de verf zette.

Wat volgt is een zalig zwoel uurtje met alles erop en eraan, wat een zalige vrouw

Behandel haar met respect, leer een paar woordjes Portugees en deze deerne geeft zich volledig

U raadt het al, ze ziet mij terug ;-)
 
Ok dus na mijn situatie bij Mary in Diepenbeek niet te verwarren met die in Maasmechelen maar die met die E cup tieten ben ik bij Bruna nogmaals terecht gekomen. Dus ik was in Diepenbeek en een slechte ervaring en stuurde Bruna of ze Mary kende want de ontstekingen op haar lichaam maakte me zorgen. Heb haar niet aangeraakt. Maar goed Bruna kende haar niet want jah ze gaat niet iedereen kennen die Portugees spreekt. Want die Mary is Braziliaanse niet wat zo op haar profiel zet. Nu mijn vorige review van Bruna was niet bepaald positief maar blijkbaar had ze een mindere dag. Ik heb haar eerlijk antwoord gegeven waarom ik vorige keer was weg gegaan en eerlijk dat was ik vergeten haha dus ik zei gewoon dat ze niet uit zag zoals op de foto's. Ze zei dat die dag behoorlijk stressvol was en dat ze moe was maar vandaag niet. Ik zei eerst zien dan geloven want ze zit in drongen en dat was toch bijna twee uur rijden. Maar ik was geil en de Cealis begon net in te kicken. Ze belt me met video chat in volle lingerie en make up. Mijn paal zo hard dat mijn broek bijna scheurde. Ik zei als ze een prijsje maakt kom ik wel op gereden. En dat heeft ze gedaan 280 euro voor 2 uur. Is maar 20 euro maar was het gebaar wat telt. Ze was super lief en dus ik maar vertrokken. Daar aangekomen wat een verschijning! Wat een beetje plamuur kan doen hahahah. Alleen dat ding op haar oog stoorde nog altijd maar met make-up zie je het bijna niet en Tjah is een beetje een fobie van mij de meesten zullen daar wel geen probleem van maken. Leuk gebabbeld. Ze zei dat het erg rustig was en wist dat ik goed uit zag dus me nog een kans wou geven. Ik wil haar geloven maar ben niet van gisteren haha. Maar toch lief. Pijpen doet ze echt heerlijk zeker met wat poppers erbij want die had ik mee genomen. Ze zei wat is dat en wou ook proberen en man wat een vuurwerk toen ik haar fris kutje een grondige beurt gaf met haar aan de poppers. Toen wou ze neuken en wat een spectakel die tieren voor me terwijl ze gretig mij aan het berijden was. Echt super tepels ook lekker lang en mag je goed aan sabbelen. Ze had te veel poppers gedaan en was klaar gekomen maar nu hoofpijn. Beetje normaal en ik dacht ja nu is het voorbij. Voelde de bui al aankomen. Maar even wat geknuffeld en toen bood ze aan me te masseren. Ik zei ok maar dan wel aan de voorkant want ik wou haar zien. Zo gezegd zo gedaan en binnen de kortste keren ronde twee. Daarna eentje gaan roken en nog een derde keer met genoeg afwisseling en inspiratie. Ze komt terug deze richting uit en dat is goed en slecht nieuws want herhalingsgevaar is er toch wel een beetje, tot ik ze moe ben lol
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
39.387
Berichten
766.087
Leden
35.315
Nieuwste lid
vip777business
Terug
Bovenaan Onderaan