Jackrussel
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Leuke lokatie, nogal discreet.
Helaas een dikke 20 min moeten wachten op haar, dus ze was te laat. Ze kwam met taxi. Ze praat geen woord engels, communicatie moeilijk, waardoor dit soort situatie kunnen leiden tot zware ergenissen.
Maar ik ben blijven wachten, en oef uiteindelijk toch binnen geraakt.
En wat is ze lief en mooi.
Een beetje onwennig van twee kanten in begin, maar dan brak de veer, en plezier kon beginnen. Ik merkte dat ze graag kust en dat liet ik lekker gebeuren. Een beetje 69 en verder wat lekker neuken, wat zij ook wat lekker vond.
2 maal klaarkomen lukt me niet, dus daarna nog wat google translate babbelen en kussen. Ze probeerde nog wat te pijpen, maar james geraakte niet meer recht.
Leuke date, mooie lieve meid, doet jaar best. Een maand zou ze nog blijven.
Helaas een dikke 20 min moeten wachten op haar, dus ze was te laat. Ze kwam met taxi. Ze praat geen woord engels, communicatie moeilijk, waardoor dit soort situatie kunnen leiden tot zware ergenissen.
Maar ik ben blijven wachten, en oef uiteindelijk toch binnen geraakt.
En wat is ze lief en mooi.
Een beetje onwennig van twee kanten in begin, maar dan brak de veer, en plezier kon beginnen. Ik merkte dat ze graag kust en dat liet ik lekker gebeuren. Een beetje 69 en verder wat lekker neuken, wat zij ook wat lekker vond.
2 maal klaarkomen lukt me niet, dus daarna nog wat google translate babbelen en kussen. Ze probeerde nog wat te pijpen, maar james geraakte niet meer recht.
Leuke date, mooie lieve meid, doet jaar best. Een maand zou ze nog blijven.