- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Eens aangekomen werd ik vriendelijk onthaald, mocht ik plaats nemen op de sofa en een drankje nuttigen. Vervolgens werden er drie dames voorgesteld. Mijn voorkeur ging uit naar Bruna, sexy uitstraling en mooi blond/bruin haar. Ze draagt wel nog een beugeltje. Desalniettemin, kwam ze natuurlijk en een beetje speels over, wat mij enthousiast maakte. Een goed begin dus! Eens aangekomen op de kamer was de sfeer al meteen gezet waarbij ze relaxerende muziek had opgezet. Vanaf dan begon ze heel intiem met haar rug naar mij gericht aan mijn lichaam te voelen, en ik bij haar. Ze heeft een zeer natuurlijke zachte huid, ik kon haar wel uren blijven betasten. Op het moment dat ze mij rustig uitkleedde tot aan het ondergoed begon ze mijn lul te masseren. Ook was ze een beetje mijn lichaam aan het aanbidden
Zelfs was ze even mijn tepels en buik zachtjes aan het kussen. Dit maakte mij redelijk goed opgewonden. Tegelijkertijd voelde ik aan haar borsten en haar kontje terwijl mijn lul al behoorlijk recht stond.
Nadien zijn we naar het bed toegestapt en begon ze mij te pijpen mc. Dat voelde heel goed aan, zelfs even deep-throat. Vervolgens probeerde ik anaal maar dat was helaas iets minder. Hoewel ik daar een paar stoten had gegeven vond ik het tijd om over te gaan naar missio. Daarin had ik uiteraard wel mijn goesting gevonden en beukte helemaal door totdat mijn zak geledigd was. Volledig in het zweet bood ze mij enkele tissues aan
Ik moet zeggen dat het jasje redelijk goed gevuld was! Nadien gaf ze nog een gewone relaxerende massage wat ze ook vrij goed deed. Rustig enkele spiergroepen behandeld die een massage goed konden gebruiken. Ten slotte hadden we nog een paar minuten over voor een leuke babbel. Het was wel een beetje onverstaanbaar omdat ze gebrekkig Engels sprak. Maar over het algemeen ben ik in een zeer goede bui vertrokken. Topervaring!
Helaas heb ik geen advertentie van haar meer kunnen vinden op bijvoorbeeld RL. Je mag gerust deze delen als je er een hebt!

Nadien zijn we naar het bed toegestapt en begon ze mij te pijpen mc. Dat voelde heel goed aan, zelfs even deep-throat. Vervolgens probeerde ik anaal maar dat was helaas iets minder. Hoewel ik daar een paar stoten had gegeven vond ik het tijd om over te gaan naar missio. Daarin had ik uiteraard wel mijn goesting gevonden en beukte helemaal door totdat mijn zak geledigd was. Volledig in het zweet bood ze mij enkele tissues aan
Helaas heb ik geen advertentie van haar meer kunnen vinden op bijvoorbeeld RL. Je mag gerust deze delen als je er een hebt!
Laatst bewerkt: