Artikels worden altijd geschreven door iemand en met artikels over seks scoor je altijd. Dat wil nog niet zeggen dat alles wat daar in staat ook klopt. je moet mij bv eens uitleggen hoe een dame 5000 euro per week gaat kunnen afdragen.
Vrij logisch en compleet te weerleggen. Dame rekende €50,00-. per 15 min. Meeste kerels staan binnen 10 min. weer buiten. Het was op het Zandpad lopende band werk. Als zij zeg maar van 15:00 uur t/m 02:00 uur werkte, kleine 11 uurtjes, en ze pakt 3 klanten in een uur, dus 33 klanten van begin tot eind, dan heeft ze al 33x €50 =€1650-, doe dit keer 4-5 dagen dat ze werkt en je gaat er al dik over die €5000 euro heen. reken ik nog niet de ''extra's'' mee als
pzc waar €30 extra voor wordt gevraagd per klant. Het was geen ''breikransje' 'daar, dames zaten daar echt te pezen van soms wel 13-14 uur per dag.
Je moet dan maar eens uitrekenen, aan de gangbare prijzen, hoeveel klanten zij daarvoor moet doen, en hoeveel uren zij dan zou moeten werken. Sommige mensen denken blijkbaar nog altijd dat de dames aan de lopende band klanten afwerken gedurende alle dagen van de week en alle momenten van de dag.
Ik denk helemaal niets, ik weet het dat maakt het al erg genoeg. Een tijdlang (nu nog wel) ben ik geraadpleegd door meiden van stichting Proud die opkomen voor de belangen van seks werkers. Hen hadden vraagstukken over technische en financiële aspecten, leverde dit als vriendendienst. Zo raakte ik ook betrokken bij een werkgroep en zo kreeg ik alle ins en outs te zien betrekkende raamprostitutie en de gevolgen.
De visie die jij geeft is onwetend en uit oogpunt redenerend van een klant, de vluchtige passant. Wanneer je de materie echt kent dan begrijp je het beter. Door de excessen en problematiek is het nu zover gekomen dat de overheid is gaan centraliseren, privehuizen gaan steeds moeilijker aan vergunningen komen. Als een privehuis stopt is het maar de vraag of er vergunning kan worden afgegeven voor een nieuwe exploitant. Is er ooit veel gedoe geweest op zo locatie, vergeet het dan maar. Massagesalons worden door gemeentes gezien als witwas-carrousels. Als ze het kunnen weren en tegenhouden dan doen ze het ten volle. Dit enerzijds.
Dan anderzijds, raamprostitutie, die meiden werken zich het apenzuur. Er zitten nog te veel ''bookers'' tussen in Amsterdam, Den Haag, gemeentes zijn hiervan op de hoogte. Net als velen andere misstanden. Ook dit is zoals bovenbeschreven meegenomen in de ''centralisering'' Ik ga je gewoon zeggen Den Haag, is bezig om Doubletstraat op te doeken.. daarna de Geleenstraat. Utrecht deed dit al met het Zandpad, en de Europalaan.
Amsterdam doet dit met de ''Wallen'' Arnhem is ook bezig met hen zones.
Eenzijdig plan van de overheid uit rapporten was dat de gemeentes ''erotische centrum'' zou krijgen zodat de overheid de boel onder de knop had zitten. Alleen dat leidt weerstand van opinie. Ik heb de stukken gezien.
Erotisch centrum gaat/ging alles heten.
Amsterdam zou/gaat de ''Wallen'' sluiten. Amsterdam heeft 3 locaties op het oog voor een nieuw Erotisch Centrum: De Groene Zoom en Europaboulevard bij de RAI in Zuid en Docklandsplot op de NDSM-werf Oost in Noord.
Den Haag, Doublet - Geleenstraat moeten verdwijnen, er was een locatie in de Binckhorst op het oog. Dit is nu van tafel.. men kijkt nu in Ypenburg.
Utrecht sloot Europalaan en Zandpad.. men onderzoekt locaties als Overvecht, en industrieterrein Lage Weide.
Met wat de overheid met bovenstaande wilt bereiken, tsja dan ga ik mee in je gedachtegang dat dame(s) niet meer de €5000 per week zullen halen, omdat de overheid er dan bovenop zit. Tot die tijd is alles mogelijk en dat is diezelfde overheid een doorn in het oog.