Graag gedaan en je hoeft je niet te excuseren. Om dit topic niet te kappen of blijken te kappen, geef ik een kort antwoord. Ik zou best kunnen zeggen dat ik al veel dingen ervaren heb op het vlak van seksualiteit. Nu dat ik sekswerk doen of sekswerker worden op mijn lijst aangevinkt heb, vind ik dit wereldje niet meer aanlokkend. Als dame kom je af en toe leuke klanten tegen met wie je een klik hebt, soms is de seks fijn, soms is het minder fijn maar ik ben er bewust van dat hoe lekker het is, kan ook afhankelijk zijn van meerdere factoren. Lekkere en geile seks kan ik ook krijgen door bepaalde hook-up apps zoals Tinder, Bumble, SDC of gewoon naar evenementen bij parenclubs gaan. Daar kan ik wel kiezen of ik mee wil doen. Waarschijnlijk heeft dit gevoel van verzadigdheid en enigszins van vermoeidheid ook te maken met de hoeveelheid keren waar ik een knopje aan moest zetten. Een dame moet natuurlijk niets tegen haar zin doen maar in werkelijkheid wil geen privehuis een dame verwelkomen als ze de ene naar de andere klant zit te weigeren. Ik zal het heel eerlijk zeggen dat als ik mocht kiezen, had ik 9 van de 10 klanten met wie ik seks had gehad, geweigerd.