Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.386
11/07/21
12.533
108
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame blijkt dan toch aanwezig te zijn, ik kwam de andere dagen te vroeg of te laat want ze doet deze dienst nog van 10 u in de morgen
tot 15 u in de namiddag.
De ontvangst was weer zeer vriendelijk, eerst ontdoen van de kleding en elkaar wat knuffelen voor we ons op bed leggen, pijpen van tussen mijn benen en dat deed ze behoorlijk diep om daarna het intieme in 2 standjes te vervolledigen en nog een kort babbeltje achteraf.
Morgen is ze er niet, ik heb wel vergeten vragen of dit nu iedere zondag is of enkel morgen want vroeger heb ik ze enkel op zondag bezocht.
Vroeger was ze de maandag er niet zei ze maar maandag zal ze er wel zijn.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Bonita bezocht.
Ze is inderdaad één van de beste dames in Gent.
Ze is vrolijk, lacht mooi en heeft een geweldig lichaam met juist-groot-genoeg borstjes en vooral een geweldige, stevige kont.
Ze deed dit geile ding waarbij ik aan de rand van bed stond, zij op haar knieën op bed met haar gezicht juist ter hoogte van mijn dan al stijve paal, en ze dan een super pijpbeurt gaf. Ze keek dan af en toe naar boven, terwijl ik met mijn handen haar hoofd vast hield en met die fantastisch mooie lange krullende haren kon spelen …
Daarna kwam ze op me zitten, heen en weer wiegend, soms zacht dan hard en snel, en ook met haar hoofd tegen het mijne en dan geil in elkaars ogen kijkend …
Dan doggy en ja … met zo'n prachtige kont vlak voor je … feest en vuurwerk 😁
Nadien nog gezellige babbel, relax en zonder tijdsdruk
Top meid!

Ik heb er ook eens toevallig bij geweest eergisteren rond 16 uur...idd een aangename tijd beleefd , een andere aanpak dan bij andere , eerst wat rechtstaand knuffelen en wrijven met de kont tegen mijn penis vooraleer we op het bed gingen liggen. Een vriendelijke dame , ze vertelde me nog dat ze daar nog een uurtje zou blijven ...
Dus ik vroeg me af of ze elke dagen aanwezig is , vooral of ze in het weekend zou aanwezig zijn. Het was hoogst uitzonderlijk dat ik eens tijdens de week kon weg geraken,...

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jawel, een tweetal weken geleden er gepasseerd, in de namiddag. Nog steeds in het overdekte gedeelte van de Pieter Van der Doncktdoorgang, maar nu meer in het midden.
Nog steeds een killerbody, super mooie glimlach en een topservice gekoppeld aan een prettige babbel. Mij ziet ze in elk geval nog terug

Sorry Brabus dat ik het vermeld en dat het niet speciaal is maar je vraagde het toch zelf? Ze kust ook op de mond dan? Ik heb deze dame al meerdere keren bezocht en bij bonita mag je niet zoenen op de mond (normaal gezien toch niet). Of tenzij hij er idd extra heeft voor Betaald maar dan nog. Ik heb het haar destijds nog gevraagd en ze zei duidelijk dat ze dat niet doet. Bonita is normaal heel zakelijk. Killerbody en heel knap gezichtje maar voor echte gfe ben je bij bonita niet aan het juiste adres.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer bonita bezocht. Ik was aangenaam verrast toen ik haar naam vroeg dat ze bonita noemde. Zeer spontane dame. Bij het binnenkomen vroeg ik wat er mogelijk was, waarop ze antwoorde normaal sex for 50euro. Nog even gevraagd voor kissing maar dat doet ze niet (of maakte ze me toch wijs).
Dan even verder gelopen. Ze ging direct uit de kleren waarop ik volgde. Ze vroeg niet achter het geld maar toch maar direct gegeven, dan kwam ze met haar kont tegen me lul wrijven. De borsten en nek likken was geen probleem. Dit kon ik zeker apresseren. Na het gewrijf op het bed gaan zitten, condoom er om en diep pijpen. Na wat pijpwerk vroeg ze om te neuken. Ik ben begonnen met missionaris, wel met een kwak gelijmiddel. Ze kan duidelijk wat verdragen want ik heb een aantal keer goed doorgepompt. Dan haar favo standje gevraagd.. "doggy.." hier eens werk van gemaakt en met haar haren wat gespeeld/naar achter getrokken. Dit vond ze duidelijk niet erg. Helaas kruid verschoten, had ze nog graag eens zien rijden.. nuja kortom, het was een topbezoek!

Na het lezen van bovenstaande commentaren mij ook eens gewaagd aan Bonita. Ik kan alleen maar bevestigen wat hier boven geschreven staat. Mooie vriendelijke dame met een sportief lijf waarvan je alleen maar opgewonden geraakt. Alles correct en rustig afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.

Je kan er eigenlijk niet naast kijken. Ze zit in het overdekte gedeelte en ze zit meestal met haar kont op de vensterbank, met haar rug dus naar het venster gedraaid. Krullend haar en de knapste die in het overdekte gedeelte zit overdag. Normaal gezien begint ze den ik rond 10 u 30 a 11 u en blijft ze tot ongeveer 15 a 16 u

Weet je nog om welk uur dat precies was? Ik las wel dat ze momenteel in verlof is, en ergens eind augustus terugkeert.
Lees je eigenlijk wel iets wat hier gepost wordt.?
Vraag mij toch dikwijls af waarom we nog de moeite doen om dingen erop te plaatsen. 🙄🙄

Laatst bewerkt:
Man man man, zo gecompliceerd allemaal...

Keep it simple, dat is nog altijd het makkelijkste.

Just go with the flow.

Ge zorgt dat de minstens €50 op zak hebt, ge zet uwen Gsm in vliegtuigstand, ge doet teken aan de dame in kwestie, ze geeft u een subtiel antwoordje en ze gaat naar de deur en doet die open voor u. Ge gaat naar binnen, er volgt een kleine babbel en de gordijntjes gaan dicht.

En de rest gaat vanzelf, no worries, die dames weten daarna heus wel wat ze moeten doen, hoor.

Zo simpel is dat.
Idd zo gaat dat 😉
Alles niet moeilijker maken dan het al is.
En gewoon genieten verder van de rest als je in een dame als bonita kan klaarkomen. 😘😋

Laatst bewerkt:
Ik zit nog met wat drempelvrees, heb nog nooit van mijn leven een sekswerker bezocht. :oops: Maar heb wel al vaak rondgelopen in het Glazen Straatje en omgeving, meestal onder invloed van alcohol. Ik heb besloten er vóór het einde van 2023 er hoe dan ook een bezoek te brengen. Ik vrees ook wat voor communicatieproblemen, mijn Engels is, vergeleken met de meeste Vlamingen, nogal slecht. Want ik neem aan dat Bonita geen Nederlands verstaat? Of toch?
Wa's dt nu? De meisjes kunnen verdomd god inschatten of je halfdronken/dronken of nuchter bent. En ben je zat, dan zullen de meesten je weigeren. En seks is een universele taal.

Wa's dt nu? De meisjes kunnen verdomd god inschatten of je halfdronken/dronken of nuchter bent. En ben je zat, dan zullen de meesten je weigeren. En seks is een universele taal.

Wat noem je "dronken"... Toen ik de eerste keer in die buurt rondwandelde, had ik beslist meer dan twee glazen op, zou gegarandeerd positief blazen moesten ze mij testen. Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ik zwaar waggelde, amper nog op mijn benen kon staan, geen deftige zin meer kon uitspreken. Ik herinner me nog goed dat een dame me héél uitdagend aankeek en probeerde naar binnen te lokken. "Beneveld" is niet hetzelfde als "stomdronken". Ja, aan mijn adem zou je het wellicht wel geroken hebben. Maar dat ruik je moeilijk als je achter glas zit, toch?
:sneaky:

Sommige dames kunnen wel goed inschatten of je gedronken hebt of niet, ik zag er al die geweigerd werden.
Ik ga nooit mocht ik iets gedronken hebben, ge zijt toch veel alerter als ge niet gedronken hebt om nog maar te zwijgen als je met de auto naar huis moet.
Natuurlijk hebben sommigen helemaal geen verantwoordelijks gevoel, het is toch altijd de ander zijn schuld.

Sommige dames kunnen wel goed inschatten of je gedronken hebt of niet, ik zag er al die geweigerd werden.
Ik ga nooit mocht ik iets gedronken hebben, ge zijt toch veel alerter als ge niet gedronken hebt om nog maar te zwijgen als je met de auto naar huis moet.

Waarschijnlijk waren degenen die geweigerd waren dan wel sterker onder invloed dan "aangeschoten", "tipsy", of hoe je het ook noemen wilt? 😉 En ik heb nog nooit van mijn leven een auto bestuurd. Zodra ik van plan ben meer dan twee glazen te drinken, verplaats ik me ook nooit per fiets, ik gebruik dan steeds het openbaar vervoer.

Maar goed, het lijkt me beter het hier niet te veel meer over te hebben, dit topic gaat over Bonita, niet over alcoholgebruik. 🙂

Ik ben begonnen met missionaris, wel met een kwak gelijmiddel. Ze kan duidelijk wat verdragen want ik heb een aantal keer goed doorgepompt. Dan haar favo standje gevraagd.. "doggy.." hier eens werk van gemaakt en met haar haren wat gespeeld/naar achter getrokken. Dit vond ze duidelijk niet erg. Helaas kruid verschoten, had ze nog graag eens zien rijden.. nuja kortom, het was een topbezoek!

Weet iemand of Bonita ook de amazonehouding wil doen?

Terug
Bovenaan Onderaan