Het zou mij verwonderen dat bonita zou kussen op de mond en al zeker niet voor de instapprijs van 50 euro. Zoenen op de wang mag je bij bonita doen, dat geld zoals bij 95 procent van de dames.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren'de est kist' ? Wat bedoel je hiermee? Vind het dan niet het vermelden waard om te schrijven 'zoenen' terwijl het op de wang is.. oké goed voor andere om te weten dat het mag tot daar bij haar.. maar echt niet speciaal..Het zou mij verwonderen dat bonita zou kussen op de mond en al zeker niet voor de instapprijs van 50 euro. Zoenen op de wang mag je bij bonita doen, de est kist geld zoals bij 95 procent van de dames.
Typfout van de gsm. Moest zijn dat je mag kussen op de wang, dat dit meestal wel het geval is bij 95 procent van de dames. Ik heb geluk gehad bij de Congolese Chiara dat ik alles mocht doen ermee. Zelden zo'n dames geweten. Nu ja, laat ze dit iedereen doen of was ik een uitzondering vraag ik me dan af. Feit is dat je al direct voelt of de dame in kwestie sympathie heeft voor je of dat het echt om te caschen is zoals bij de meerderheid.'de est kist' ? Wat bedoel je hiermee? Vind het dan niet het vermelden waard om te schrijven 'zoenen' terwijl het op de wang is.. oké goed voor andere om te weten dat het mag tot daar bij haar.. maar echt niet speciaal..
is waar.. geef u gelijk. we weten allebei een dame die wel zoent op de mond in GentSorry Brabus dat ik het vermeld en dat het niet speciaal is maar je vraagde het toch zelf? Ze kust ook op de mond dan? Ik heb deze dame al meerdere keren bezocht en bij bonita mag je niet zoenen op de mond (normaal gezien toch niet). Of tenzij hij er idd extra heeft voor Betaald maar dan nog. Ik heb het haar destijds nog gevraagd en ze zei duidelijk dat ze dat niet doet. Bonita is normaal heel zakelijk. Killerbody en heel knap gezichtje maar voor echte gfe ben je bij bonita niet aan het juiste adres.
Inderdaad. En nog wat andere ook.. Maya?Bij vanessa overdag zou dat ook lukken mits opleg, een echte GFE. Is ook één van mijn favorietjes schepenenvijverstraat 19 a
Ik verkies toch Bonita boven maya. Nu beide paar keer geweest! Maar smaak en geur verschillenIdd Maya ook
Ja idd beide zijn niet te vergelijken met elkaar, bij bonita moet je zijn voor de looks, maya is meer dat persoonlijke touch erin. Ze stelt ons boven haar vind ik.Ik verkies toch Bonita boven maya. Nu beide paar keer geweest! Maar smaak en geur verschillen
En ik vind juist omgekeerd. Bonita luistert naar mijn wensen. En maya is goed maar andersJa idd beide zijn niet te vergelijken met elkaar, bij bonita moet je zijn voor de looks, maya is meer dat persoonlijke touch erin. Ze stelt ons boven haar vind ik.
Ja ooit eens niet gewacht en op andere gegaan. Wat een teleurstelling. ben erna toch nog bij bonita langs geweest. Was dure wandeling lolJe beurt afwachten... dat is er voor mij feitelijk teveel aan in deze materie.
Heb Bonita gisteren wel voor het raam zien zitten, werkloos