Algemeen Bochum Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga volgende week naar Bochum, en wil er wel eens gaan wandelen. Ik lees veel reviews van jonge oost-Europese dames die voor 30€ hun diensten leveren. Is dat het voornaamste aanbod? Of heb je ook wel andere types? Mag voor mij gerust bbw mature en zelfs TV zijn ;-)
Zit van alles en nog wat
Prijzen variëren tussen 30/50 euro
Leuke plek om te wandelen

Ik lees veel reviews van jonge oost-Europese dames die voor 30€ hun diensten leveren. Is dat het voornaamste aanbod? Of heb je ook wel andere types? Mag voor mij gerust bbw mature en zelfs TV zijn ;-)
Denk bij jong oost-europees die voor 30€ hun diensten leveren niet aan fotomodellen, maar eerder aan roma-meiden. De enkele die jong is en er wat beter uitziet vraagt vanaf 50€. Het gros in Bochum is bbw en ook ouder.
Hou vooraf er ook rekening mee dat de kans aanwezig is dat 60% van de ramen niet bezet is, bijvoorbeeld haus17 met 13 kamers zit al 2 jaar dicht.
De tijden dat bijna elk raam bezet was met een jonge knappe dames zijn ook in Bochum allang geschiedenis.
Als je niet voor een fotomodel gaat en alleen voor het instaptarief van 30€ kun je altijd er nog wel wat tussenvinden, maar de vraag is of het reis naar Bochum nog waard is.

Ik ga voor alle duidelijkheid sowieso om er een concert bij te wonen. Voor/na wil ik wat gaan wandelen. Ik denk eraan in de namiddag Freude39 te bezoeken, en mss na het concert nog te gaan wandelen in ImWinkel. Goed plan?

Ik ben mss een rare, maar heb liever een rijpere mollige die ook lekker laat beffen, eventueel tongzoent, en meer GFE ervaring aanbied dan een fotomodel waar je dan even je snikkel mag doorhalen zonder veel meer interactie.

Ik ga voor alle duidelijkheid sowieso om er een concert bij te wonen. Voor/na wil ik wat gaan wandelen. Ik denk eraan in de namiddag Freude39 te bezoeken, en mss na het concert nog te gaan wandelen in ImWinkel. Goed plan?

Ik ben mss een rare, maar heb liever een rijpere mollige die ook lekker laat beffen, eventueel tongzoent, en meer GFE ervaring aanbied dan een fotomodel waar je dan even je snikkel mag doorhalen zonder veel meer interactie.
Die ga je denk ik daar wel vinden.
Aantal wat oudere volle dames gezien , of de service goed is weet ik niet.

Afgelopen vrijdag was echt minimaal keuze, toch scoorde ik twee dames, dus gauw door naar de vulkanstrasse maar zaterdag daarvoor dus 2 weken geleden was ik erg blij. Als ik voortaan ga, dan zal ik zaterdag kiezen.

Ben er afgelopen zaterdag geweest, vond het erg tegenvallen, maar kan misschien aan het tijdstip gelegen hebben, was er rond 16:30.
Ben door gereden naar Vulkanstrasse, daar had ik meer succes.
Vond de weg naar Bochum ook tegen vallen, grootste stuk mag je maar 100 of 120 en erg druk, wat dat betreft rij ik liever naar de Vulkanstrasse.

Vond de weg naar Bochum ook tegen vallen, grootste stuk mag je maar 100 of 120
Wat is dat kut hé….eerst 80 dan 100 weer paar keer terug naar 80 en soms 60 en laatste stuk 120…. En een camera om je te flitsen als je eventjes niet oplet, ben er mee eens het is onrustig rijden. Ik ga meestal na 20u dan valt het mee.

Er zitten soms best mooie meiden bij die 30€ vragen, de girl next door typen zijn er in overvloed, het is gewoon leuk om een keer andere gezichten te zien, daarom is Bochum af en toe interessant.

Vond de weg naar Bochum ook tegen vallen
Ik kom vanuit het noorden en dan is het helemaal erg. De A43 is al jarenlang een baustelle met een weegbrug waar je maar 40km/h mag.
Na afslag Bochum-Riemke is het door Bochum richting de rosse buurt 3km lang 30km/h met flitspalen. De reistijd Bochum is met ruim 15min toegenomen t.o.v. vroeger.

Ben er in 2024 2x geweest, vond beide keren op vrijdagavond de bezetting zwaar tegenvallen. Toch veel zigeunerprut wat er tegenwoordig zit.

Toevallig afgelopen weekend bij een priveclub een dame bezocht die vertelde menig raambuurt in duitsland afgelopen jaren bezocht te hebben. Ze was ergens in september in Bochum geweest en na 2 dagen alweer vertrokken. Ze gaf aan dat het gros van de wandelaars armmoedig is en zelfs 30 euro nog teveel vind en beginnen af te dingen of ze voor 20 euro of zelfs een tientje mogen binnenkomen. Ze gaf aan dat er voor een normaal werkende dame geen droogbrood in Bochum te verdienen valt.

Terug
Bovenaan Onderaan