Ik ben gisteren langs geweest.
Beetje doods hier. Lang geleden dat ik er was. Twijfel om morgen nog eens te gaan maar wil ook nog eens graag naar Amai. Ideaal zou zijn morgen Bo en zaterdag Amai alleen denkt de herladingssnelheid van mijn viscoiteit (de hoeveelheid sperma dat iemand spuit zeg maar) daar helaas anders over.
Uiteindelijk gisteren voor Bo Cremer gekozen
Ik heb me enkel met dames van de line up bezig gehouden want buiten de line up sprak geen enkele dame me aan. Zoinzo was geen enkele deelnemende dame van jonger dan 40 jaar vermoed ik. Ik zelf ben wel liefhebber van sommige 30+ of 40+ dames (ben zelf 31 jaar), maar vanavond waren er geen buiten de line up gewoon niet die me aanspraken.
Rond 20 h 45 begon het met een strippersdansje (of dat moest het toch voorstellen neem ik aan?). De dj vond het liedje niet en het zoeken naar het liedje duurde langer dan het liedje zelf. Leek meer op een comedy sketch dus in the end. Daarna begonnen ze er aan, en ikzelf heb als eerste mezelf bij Mieke gevoegd. Mezelf laten pijpen terwijl ze werd geneukt door een andere.
Daarna nog gespreid over de avond bij 2 andere blonde dames geweest van het team. Ook proberen aan te schuiven bij Bo maar die was altijd te druk bezet. De 5de dame van het team (Angel) spreekt mij persoonlijk niet echt aan. Vroeger is die nog bij de brandweer geweest denk ik, zoals die vroeger alles nat kon spuiten. Maar gisteren (en recente vorige keren) leek het dat ze die job niet meer uitoefende.
Uiteindelijk gespreid over de avond 2 maal klaar gekomen, op een van de blonde dames haar tieten. Ze kneep mijn ballen af en mede daardoor zeer krachtig klaargekomen met een 7 tal stralen, de eerste stralen perongeluk 10 cm verder geschoten. Een van m'n lekkerste orgasmes ook. De dame zei het ook, dat ik veel gespoten had en ik bedankte haar voor het afknijpen van m'n ballen. Tweede keer was bij de andere blonde dame van het team, in haar mond maar hier was het al eerder geguts en amper een koffielepeltje aan hoeveelheid sperma. Veel minder spectaculair dus.
Tussendoor ook nog even half in slaap gevallen, wat mottig geworden van de hitte. Dat de organisator bezorgd was geworden om mij, maar er was niks aan de hand. En tegen 00 h 20 was het eigenlijk al dood. Uiteindelijk tot 00 h 45 nog afgewacht of er wat leven terug in de brouwerij kwam maar niks meer. Men was ook al volop aan de opkuis begonnen.
Samenvattend een leuke avond maar af te raden als u meer valt op de jongere types (studentes bv). Er was een dame wel aanwezig, een brunette, die er wel wat jonger uitzag maar die deed niet mee. Kwam pas later op de avond binnen. Ook Sara (Bunga Bunga) is trouwens een bezoekje komen brengen (maar niet voor seks). Mij gaan ze niet te snel terug zien bij Bo Cremer (ik schat ergens eind dit jaar was, tijdens de feestdagen) maar dat is omdat ik afwisseling nodig heb (volgende keer nog eens Club Amai of een Nederlandse gangbang met een line up of misschien nog eens ofzo).