Gisteren nog eens langs geweest. Een beetje tegen mijn principes want ik was vrijdag nog klaargekomen en normaal laat ik tussen twee zaadlozingen liefst wat tijd zodat ik heviger spuit. Maar ik verveelde me op zaterdagavond dus toch maar gegaan. Normaal ging ik naar een muziekoptreden die avond maar dat lukte niet met openbaar vervoer. En dit was makkelijk te doen met het fietske (voor mij toch). Bovendien ging ik normaal in de middag ook naar iets van Ramon, wat ik zelf gecancelled heb voor mezelf, omdat ik geen infomail had gehad en niet zeker wist of het doorging maar zodus niet wegens de avond ervoor gespoten te hebben dus had ik iets van "als ik naar Ramon zou zijn geweest, kan ik even goed naar Bo Cremer gaan". Allee ja genoeg geluld over mijn eigen plannen, over de gangbang zelf.
Ik was er van 20 h 00 tot 01 h 00. De actie begon rond 20 h 45. De 5 aangekondigde dames ging samen op bed zitten en speelden lichtjes met elkaar. Ik ben geen directe aanvaller (mijn zelfbeeld is daar te laag voor) dus ik wacht altijd nog even af. Er zijn enkele mannen die wel meer initiatief durven nemen dan ik en op dat moment heb ik me bij Sas gemeld (blonde dame met tepelpiercings). Ze pijpt lekker maar ik wou nog niet direct verschieten (zeker omdat het minder dan 24 h geleden was sinds de laatste zaadlozing en ik was nog niet voldoende terug opgeladen). Daarna me even koest gehouden, alles een beetje in het oog gehouden. Er was één dame aanwezig waarmee ik ooit de beste neukbeurt ooit had gehad (voor mijzelf natuurlijk, zij zal al betere neukbeurten dan met mij hebben gehad). Dat was toen nog in Gercellinos, ergens in februari 2019 denk ik (vlak voor alle ellende begon). Ik herkende haar eerst niet, maar toen ik haar man zag (hij heeft een coole baard) legde ik de link en herkende ik haar. Haar naam is Mieke en ze was voor de eerste keer op een feestje van Bo Cremer heb ik gehoord. Toen Mieke in actie schoot ben ik dan ook direct gaan aanschuiven bij haar, haar eerst nog eens (als in: iemand anders had het ook al gedaan) laten squirten en me dan laten vertroetelen door haar. Ze had lange nagels en dat voelde ik goed in mijn ballen maar ik ben wel wat pijnprikkels gewoon. Toen ik bij een latere sessie perongeluk op haar haren ging zitten met mijn knie, heeft ze echter wel doorgeknepen en dat heeft ze wel gehoord. Maar ik was bezig bij de eerste sessie met haar en ja die was leuk. Geneukt heb ik haar niet meer, ik was iets te zenuwachtig waardoor ik hem niet helemaal recht kon blijven houden + ik ben eigenlijk anti condoom (krijg daar soms uitslag van) en doe dat enkel rond m'n penis als ik bijna word gevraagd om iemand te neuken (pijpen met condoom dan zal ik altijd zelf weigeren en iets anders zoeken). Een andere dame waarmee ik altijd een leuke tijd heb, is een andere blonde dame van het team (de tweede, en er zijn er in totaal 2, de drie andere zijn brunettes) en ik zou haar naam duizend keer kunnen zeggen maar ik ben hem kwijt. Heel stom want ik was nog tegen een andere man aan het stoefen dat ik Elina (een vrije dame die daar rondliep) haar naam in tegenstelling tot hem wel had onthouden, en dat naar hem slechts een keer gehoord te hebben. Bij deze aan die man: mijn excuses. Maar goed, die tweede blonde dame dus, ze pijpt lekker en ik heb me dan ook een paar keer bij haar gemeld. En dan ook de tweede sessie met Mieke: ik was haar aan het beffen toen iemand me op zij duwde, zij liet het toe zo lijkt dus het zal wel een slechte beurt zijn geweest veronderstel ik want lang was ik niet bezig. Wel mij nog rustig door haar laten aftrekken. Uiteindelijk klaargekomen over de borsten van de dame wiens naam ik niet kan opkomen. Ik kwam eigenlijk zo rustig klaar (er was bijna niks te zien, en het was zo'n dun sperma, allemaal door het feit dat laatste zaadlozing toen amper 25 h geleden was, en desondanks de geilheid kreeg ik er niet meer of dikker zaad uitgeperst) dat ik probeerde te faken dat ik was klaargekomen en bleef rustig aftrekken, maar ze had toch door en moet mij hebben willen ontzien want van toen bleef ze er af. Ik had eigenlijk gerust binnen de 2 minuten nog eens kunnen klaarkomen, een beetje de gevoeligheid van de eikel trainen hahahaha. Maar er stond achter mij ook wel een heer braaf aan te schuiven dus maar besloten mijn gefake te stoppen en rustig te vertrekken voor wat te drinken. Er was ook een kliekje aanwezig dat op de zetel vanachter plaats had genomen. Er gebeurde geile dingen, maar ik had direct door dat het niet de bedoeling was dat andere mannen zich kwamen opdringen. Van zeer dichte afstand mogen kijken en dat was zeker genoeg voor mij. En dat is eigenlijk waar het stopte voor mij. Wel nog gebleven tot 01 h 00, nog een paar keer bij enkele dames aangeschoven maar het zat er niet meer in, was eigenlijk vanaf 00 h 00 vrij veel 1 op 1 en daarbij maak ik nooit veel kans maar het is eigenlijk ook niet het soort seks dat mij aanspreekt als ik er niet op ben voorbereid.