Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat varieert.

Meestal krijg je als zieke werknemer in loondienst vanaf de eerste ziektedag je loon gewoon doorbetaald voor minimaal 70 procent. Het kan zijn dat er in je arbeidsovereenkomst of cao wachtdagen zijn overeengekomen. De werkgever hoeft dan 1 of 2 dagen na je eerste ziekmelding je loon niet door te betalen. Die ziektedagen komen dus voor eigen rekening van werknemer. Je werkgever mag maximaal 2 wachtdagen bij ziekte instellen.

 
Zekers! Maar gewoon een snipperdag opnemen is ook een optie! Als je zover vantevoren wilt afspreken regel je eerst een vrije dag op een dag dat ik kan en zet je die vast.

Simpel toch?
Voila, hoe eenvoudig kan het zijn. En zo doe ik dat ook., Bij mij meestal maar 1 of 2 weken op voorhand plannen. Nog geen enkele keer verkeerd gelopen tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Voile, hoe eenvoudig kan het zijn. En zo doe ik dat ook., Bij mij meestal maar 1 of 2 weken op voorhand plannen. Nog geen enkele keer verkeerd gelopen tot nu toe.
Weken op voorhand boeken kan ik niet. Daar zit er te weinig regelmaat in mijn leven. 😅 ik wacht tot 2 of 1 dag voor waneer ik wil afspreken, om een afspraak te maken. Tot ik zeker ben dat ik kan anders moet ik afzeggen en is het kloten voor beide
 
Gaat me veel vrije dagen kosten dan 😅 Ik houd het gewoon op de avonden, weekenden en vakanties. Ook een prima oplossing.
Eerlijk, volledige dagen moet ik ook niet nemen. Hooguit een keer halve dag om iets speciaals te doen, maar meestal overuren opnemen. Moet dit zo oplossen omdat mijn dames hun uren binnen de dagelijkse werkuren vallen. Voordeel is dat er meer dan genoeg overuren zijn om op te nemen.
 
Het is fijn voor beide partijen! Bezoek weet tenminste dat hij terecht kan en de dvp is verzekerd van een stukje inkomen.
Win win situatie, werkt bij mij ook prima en degene die voor dezelfde dag willen boeken hebben helaas pech 🤷‍♀️ Dat zijn er trouwens wel een heleboel 🥴
Maar ja, als de agenda vol zit met het max aantal wat ik wil, dan houdt het op.
 
Het is fijn voor beide partijen! Bezoek weet tenminste dat hij terecht kan en de dvp is verzekerd van een stukje inkomen.
Win win situatie, werkt bij mij ook prima en degene die voor dezelfde dag willen boeken hebben helaas pech 🤷‍♀️ Dat zijn er trouwens wel een heleboel 🥴
Maar ja, als de agenda vol zit met het max aantal wat ik wil, dan houdt het op.
Prima toch ?
Welzijn van de dame gaat voor alles imo.
Hoe jammer voor de klant. Dat hebben wij gewoon te respecteren net zoals de grenzen van een dame tijdens de date.
Dat wij betalen voor een dienst geeft ons geen carte blanche om dingen te eisen.
Gewoon overleggen met je dame, dan kom je er altijd wel uit :)
 
Het is fijn voor beide partijen! Bezoek weet tenminste dat hij terecht kan en de dvp is verzekerd van een stukje inkomen.
Op zichzelf prima, maar van beide kanten kan er op de dag zelfs nog iets tussenkomen.
Bij sommige wandelaars roept dat soms vraagtekens op, al kan er een legitieme reden zijn om de afspraak af te zeggen.
 
Prima toch ?
Welzijn van de dame gaat voor alles imo.
Hoe jammer voor de klant. Dat hebben wij gewoon te respecteren net zoals de grenzen van een dame tijdens de date.
Dat wij betalen voor een dienst geeft ons geen carte blanche om dingen te eisen.
Gewoon overleggen met je dame, dan kom je er altijd wel uit :)
Idd het is @JokePrive gegunt dat de zaken zo goed lopen.

Ik volg je er in dat de klant niet altijd koning is. Je betaald voor haar diensten. Maar dat heeft je niet het recht om de lul uit te hangen.

Wil je een leuke date hangt het voor 50% van je zelf af.
 
Op zichzelf prima, maar van beide kanten kan er op de dag zelfs nog iets tussenkomen.
Bij sommige wandelaars roept dat soms vraagtekens op, al kan er een legitieme reden zijn om de afspraak af te zeggen.
Noem het naïef maar mocht een dame afzeggen om welke reden dan ook ga ik vanuit dat het een legitieme reden is 😁
 
Op zichzelf prima, maar van beide kanten kan er op de dag zelfs nog iets tussenkomen.
Bij sommige wandelaars roept dat soms vraagtekens op, al kan er een legitieme reden zijn om de afspraak af te zeggen.

Maar dat is op zich geen probleem. We spreken af dat we elkaar op tijd contacten als de date toch niet door kan gaan. Gewoon wederzijds afspreken hoe of wat.
 
Ik bel liever op de dag zelf. Als je contact hebt, is het een ja of een nee en kun je op pad (bij de ja, uiteraard).
Tot nu toe heb ik alleen te maken gehad met een dame die het huisnummer niet gaf.

Dat moet iedereen voor zichzelf beslissen. Mazzel dat jij geen interesse in mij hebt, anders had je 'nee' gehoord of helemaal niets als je belt op een moment dat mijn mond vol zit 🤣 En ik mag niet praten met volle mond, alhoewel ik mij daar niet altijd aan hou 🙈
Mazzel dat de date telefoon in een andere kamer ligt 😁
 
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, het kan ook zijn, dat ze een "betere klant" heeft.
Ze zijn niet allemaal zoals @JokePrive .

Thanxxx

Idd ik zeg niet af omdat er iemand komt die langer wilt blijven of meer betaald. Dat is lullig.

Wel als ik ziek ben of echt slecht heb geslapen of mega verkouden ( dat kan ineens inslaan als een bom ). Er is niets zo niet-sexy als je neus lekt...
 
Als je uitgaat van het goede in de mens, is dat zeker de juiste insteek.
Maar sommige wandelaars hebben hier hardop hun twijfels geuit over het waarom en de manier van afzeggen.
In het topic van Lilyxx hebben we kunnen lezen dat ze ook gewoon afzeggen als ze ineens geen zin meer hebben, ook als de klant een hotelkamer heeft geboekt...
 
Maar ja, als de agenda vol zit met het max aantal wat ik wil, dan houdt het op.............


Gewoon ff in 't ALGEMEEN ,



Dat hebben we bij meerdere dames ook vaker mogen lezen ........

Vol = vol.

Klinkt als of men in een lange rij moet staan of zelfs geluk moet hebben te mogen afspreken.

Wat natuurlijk vaak helemaal niet zo is .

Eigenlijk is het in mijn ogen een erg onhandige stelling .

Wie zit nu verlegen om n dame die altijd VOL zit ??

Zelfs mijn vaste 😻 moet die onzin vaak aanhoren van andere dames .......

Oh wat zijn ze druk en oh wat hebben ze veel vaste en goed betaalde klanten....... Ze kreeg laatst nog tips hoe het beter aan te pakken .

Heerlijk om dan op haar telefoon te zien dat die dames meteen beschikbaar zijn en vaak tegen de helft van haar "tarief" .... 🤣🤣

Met n DVP de grootste lol hebben over zoiets is natuurlijk best bijzonder .

Oh schat...... wat keek die draak op de gang net weer vervelend naar jou ?? Ook z'n geweldige van haar 🤪🤪



En ja de 🐈‍⬛ houd daar nu eenmaal erg van .




🐾🐾🐾🐾



Er zijn meerdere dames natuurlijk die genoeg te doen hebben , maar daar verder niet te koop mee lopen .........

Doet mij die maar 😻😻
 
Terug
Bovenaan Onderaan