Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor alle duidelijkheid. Met het woord "collega's" kunnen 2 verschillende dingen bedoeld worden.

Ofwel mensen die bij hetzelfde bedrijf werken, dat is wat Joke bedoelt.

Ofwel mensen die hetzelfde beroep hebben. Op deze manier zijn alle dames van plezier wel degelijk collega's. Concurrerende collega's, daarvoor is het woord concullega bedacht.
 
Oké, zo kan je het ook zeggen Roba.

Maar zzp in andere branches zijn toch geen collega's? Dat zijn concurrenten v elkaar. Dat telt toch ook voor sekswerkers?
We zijn gewoon concurrenten van elkaar, hoe je het ook bekijkt. De meeste sekswerkers kennen elkaar niet eens, dus hoezo collega??

Denk niet dat we het hier eens over gaan worden 😄
 
De meeste sekswerkers kennen elkaar niet eens
Bij hele grote bedrijven is het serieus heel normaal dat je niet al je collega's kent. Dat zegt niks.

Je kan iemands collega en concurrent tegelijk zijn. Wanneer je het woord "collega" gebruikt in de betekenis van "beroepsgenoot", dan zijn een profvoetballer in Nederland en een profvoetballer in Australië ook collega's van elkaar.

En ook concurrenten, ja.
 
Heb gisteren deel 1 gezien van Zombieland. Vanavond was ik druk met leukde dingen (da's geen voetbal) dus deel 2 kijk ik morgen wel.
Vind het wel een leuke zombie-komedie. Met Woody Harrelson in de hoofdrol.
En in deel 1 ook Bill Murray (mooie parodie op zichzelf als ghostbuster) en Amber Heard (ik kan me nu voorstellen wat Johnny Depp heeft moeten doorstaan met haar ...)
😂😂
 
Dat klopt met die andere tijden! Mijn reserveringen kunnen tussen 11u en 17u.

Vraag:

Kan ik nog komen? ( 16.30u )
Kan ik om 17u langskomen?
Kan je om 18u?
Kan je om 19u?
Kan je om etc etc etc

Daar kan je best nijdig om worden 😑
Dag Joke, ik snap dat wel, er staat reserveringen tot 17u. dat kan verwarrend zijn denk ik, bedoel je dat je tot 17:00 afspreekt en dat dus de laatste klant is of bedoel je dat je om 17:00 uitgewerkt wil ziijn, ? dus ja dan kun je vragen krijgen van 16.30 of 17.00 zou je misschien beter kunnen zetten ik werkt van 11u tot 17u. voor MIJ is het dan duidelijker maar misschien ben ik dat alleen :unsure:
 
Tussen 11u en 17u.. wat is daar niet duidelijk aan? Er staat niet Tussen 11u tm 17u.

En als iemand om 1630 nog een half uur wilt prima en eventueel zelfs 60 minuten.. ook geen probleem

Maar als er iemand belt om 1630 en wilt dan nog afspreken, dan moet hij nog naar mij toe rijden. Gaat het niet worden.

Buiten dat.. op dezelfde dag met mij afspreken is überhaupt een dingetje, want reserveringen komen bij mij dagen v tevoren al binnen.
 
Dan moet je toch aardig zeker zijn van je zaak.
Als je onregelmatige werktijden en -dagen hebt, lijkt het me een uitdaging om een afspraak te maken en na te kunnen komen.

Sommige mensen weten maanden op voorhand waar ze werkgerelateerd zijn .....

Dan kan zoiets gewoon .

En zeker als je met een dame een fijne click hebt , is dat voor beide leuk .
 
Dan moet je toch aardig zeker zijn van je zaak.
Als je onregelmatige werktijden en -dagen hebt, lijkt het me een uitdaging om een afspraak te maken en na te kunnen komen.
Mensen met onregelmatige werktijden zou ik inderdaad afraden om maanden vooruit te plannen, maar tot die groep hoor ik niet.

Met vrienden prik ik regelmatig ongeveer 2 maanden vooruit iets op een dag die we dan allemaal vrijhouden, zou met een DvP ook moeten kunnen.
 
Dan moet je toch aardig zeker zijn van je zaak.
Als je onregelmatige werktijden en -dagen hebt, lijkt het me een uitdaging om een afspraak te maken en na te kunnen komen.

Zekers! Maar gewoon een snipperdag opnemen is ook een optie! Als je zover vantevoren wilt afspreken regel je eerst een vrije dag op een dag dat ik kan en zet je die vast.

Simpel toch?
 
Zekers! Maar gewoon een snipperdag opnemen is ook een optie! Als je zover vantevoren wilt afspreken regel je eerst een vrije dag op een dag dat ik kan en zet je die vast.

Simpel toch?
Precies, heb ik ook wel eens gedaan. Vrije middag, vol met seksplezier. Ik plan mij n bezoekjes ruim van te voren, ik contacteer ze over WA. En dan volgt de rest
 
In de basis simpel en het zal voor veel mensen prima werken.
Ik neem zelf niet zo vaak een vrije dag op, om de doodeenvoudige reden dat ze me eigenlijk geld kosten.
De vrije dagen die ik wel heb, gebruik ik liefst om dingen te regelen en mocht er de ruimte voor zijn (en de zin) , dan kan ik besluiten een dame te bezoeken.
 
Dan moet je toch aardig zeker zijn van je zaak.
Als je onregelmatige werktijden en -dagen hebt, lijkt het me een uitdaging om een afspraak te maken en na te kunnen komen.
Het zou voor mij geen enkel probleem zijn zover vooruit te plannen. Qua werktijden gewoon kantoortijden, in het weekend zelden verplichtingen. Mijn grootste probleem is dat ik niet zo lang wil wachten :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan