Voormalig lid 27014
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5335213-blanca
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze week voor het eerst sinds 2 maanden weer aan de wandel gegaan. Helaas bleken al mijn vaste dames bezet of onbereikbaar. Sommigen hadden een werkpauze die mijn wandelpauze in lengte aardig benaderde...
Dus ging ik naar mijn favoriete privéhuis. Ook hier een zeer beperkt aanbod op deze dag. De enige beschikbare dame was de Spaanse Blanca.
Ik vat het kort samen. De seks was prima, vooral het pijpwerk. Maar Blanca was nogal afstandelijk. Tongzoenen was een beetje worstelen buiten de mond, een gesprek kwam nauwelijks op gang. Dat bepaalt voor mij wel voor een groot deel het succes van de date. Daarom 3 sterren: voldoende, maar geen herhalingsgevaar voor mij. Voor wie goede seks alleen voldoende is kan ik Blanca aanbevelen. Zoek je ook gezelligheid, dan is zij niet de aangewezen dame.
Dus ging ik naar mijn favoriete privéhuis. Ook hier een zeer beperkt aanbod op deze dag. De enige beschikbare dame was de Spaanse Blanca.
Ik vat het kort samen. De seks was prima, vooral het pijpwerk. Maar Blanca was nogal afstandelijk. Tongzoenen was een beetje worstelen buiten de mond, een gesprek kwam nauwelijks op gang. Dat bepaalt voor mij wel voor een groot deel het succes van de date. Daarom 3 sterren: voldoende, maar geen herhalingsgevaar voor mij. Voor wie goede seks alleen voldoende is kan ik Blanca aanbevelen. Zoek je ook gezelligheid, dan is zij niet de aangewezen dame.