WHEM Bianca Purmerend/Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou heren zou ik het verlossende antwoord geven op de vraag "iemand nog recent geweest"

JA ik.

Vandaag 9 sept dame was online gebeld en snel en makkelijk een afspraak gemaakt aankomst straat hier het huisnummer gekregen.

Nette woning is de dame van de foto's ziet er erg goed uit (kleine billetjes hou ik zelf van)

Ze lijkt een beetje ADHD Te hebben ze praat erg snel ook aan de telefoon. Naat boven gegaan langs alle privé foto's. De diensten waren een DIKKE MIN!!!!!

De massage is over je heen gaan met der borsten zonder olie dus lekker stroef je kan beetje aan der borsten zitten niet likken ofzo SAAI poesje kwam niet in de buurt dus kon er geen vinger in doen. Na 5 min met der borsten over me heen te "glijden" condoom om en wat pijpen dit was prima. Hierna gevraagd om intiem te doen ik mocht kiezen dus koos voor doggy na 2x hard stoten moest ik stoppen want het mag niet hard!! SAAI

Hierom heb ik snel de klus afgemaakt met nog 2 zachte stootjes en ben ik maar weg gegaan.

Ik stond na 17 min buiten terwel 100€ 30 min is maar er wordt niks leuks/spannends van gemaakt

Dus mijn advies kijk veder ik kom niet meer terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan