Ik zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds youIk zou niet eens bezig zijn met deze hobby in het bijzijn van je partner en deze van niks weet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds youIk zou niet eens bezig zijn met deze hobby in het bijzijn van je partner en deze van niks weet.
Als dit forum mij zou voeden dan was ik allang maatje 36 geweestIk zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds you
Omdat het hier zo gezellig is....Waarom zou je in godsnaam dat randje opzoeken door te doen naast je partner?
Als dit forum mij zou voeden dan was ik allang maatje 36 geweest
Maar zonder dollen, ik vind het enigzins wel respectloos om dit te doen waar je vrouw naast zit en ze weet van niks.
En over relaties gesproken, ik ben degene die altijd heeft gezegd dat het gezond is om zo nu en dan buiten je relatie te kijken. Helemaal als je al sinds het begin der tijden met dezelfde partner bent.
Alle gekheid op een stokje, ik zit hier dus echt niet voor klandizie