Ik zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds youIk zou niet eens bezig zijn met deze hobby in het bijzijn van je partner en deze van niks weet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds youIk zou niet eens bezig zijn met deze hobby in het bijzijn van je partner en deze van niks weet.
Als dit forum mij zou voeden dan was ik allang maatje 36 geweestIk zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds you
Omdat het hier zo gezellig is....Waarom zou je in godsnaam dat randje opzoeken door te doen naast je partner?
Als dit forum mij zou voeden dan was ik allang maatje 36 geweest
Maar zonder dollen, ik vind het enigzins wel respectloos om dit te doen waar je vrouw naast zit en ze weet van niks.
En over relaties gesproken, ik ben degene die altijd heeft gezegd dat het gezond is om zo nu en dan buiten je relatie te kijken. Helemaal als je al sinds het begin der tijden met dezelfde partner bent.
Alle gekheid op een stokje, ik zit hier dus echt niet voor klandizie
Hier een stel wat er gewoon open over is en de bezoekjes samen doet dus geen verstand van. Maar wij hebben hier toch uitvoering gesprekken over gevoerd als je niet gelukkig bent dan vertrek je toch.wat ook respectloos is is je partner geen intimiteit gunnen omdat je er zelf geen zin meer in hebt, terwijl de meeste mannen alles doen voor hun vrouw.
en zo ken ik er nog wel een paar, als alle vrouwen 1 keer per week hun man wat aandacht geeft was deze site er waarschijnlijk niet eens of een heel stuk rustiger.
en het is aan niemand om daar over te oordelen dat het stiekem gedaan word ....beetje kortzichtig als je niks van de situaties af weet.
wat ook respectloos is is je partner geen intimiteit gunnen omdat je er zelf geen zin meer in hebt, terwijl de meeste mannen alles doen voor hun vrouw.
en zo ken ik er nog wel een paar, als alle vrouwen 1 keer per week hun man wat aandacht geeft was deze site er waarschijnlijk niet eens of een heel stuk rustiger.
en het is aan niemand om daar over te oordelen dat het stiekem gedaan word ....beetje kortzichtig als je niks van de situaties af weet.
Hier een stel wat er gewoon open over is en de bezoekjes samen doet dus geen verstand van. Maar wij hebben hier toch uitvoering gesprekken over gevoerd als je niet gelukkig bent dan vertrek je toch.
Weet je ik ben een vrouw we kunnen beide op dit account en eerlijk is eerlijk, in mijn ogen is er geen reden om je partner te bedriegen. Communicatie is the key op alle vlakken.
En dat begrijp ik, dat is voor ons ook de reden dat ik mijn partner die vrijheid geef.Ik heb thuis niks te missen, krijg seks wanneer ik het wil.
Maar, ik wil gewoon af en toe eens iets anders na zoveel jaar.
Partner staat daar niet voor open, dus dan doe ik het stiekem.
Ik betaal er liever voor zodat er zeker geen gevoel bij is, wat helemaal anders is dan bij een affaire.
Nog iemand die ik op negeer kan zetten.wat ook respectloos is is je partner geen intimiteit gunnen omdat je er zelf geen zin meer in hebt
Kerel, volgens mij heb jij mijn punt finaal gemisten het is aan niemand om daar over te oordelen dat het stiekem gedaan word ....beetje kortzichtig als je niks van de situaties af weet.
Nog iemand die ik op negeer kan zetten.
Kerel, volgens mij heb jij mijn punt finaal gemist
en op dit forum telt "We listen and we DO judge"