Berichten maken beantwoorden in bijzijn van partner of vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou maar opletten wat je zegt. Ik denk dat 80 % op dit forum een relatie heeft. Never bite the hand that feeds you
Als dit forum mij zou voeden dan was ik allang maatje 36 geweest 😂

Maar zonder dollen, ik vind het enigzins wel respectloos om dit te doen waar je vrouw naast zit en ze weet van niks.

En over relaties gesproken, ik ben degene die altijd heeft gezegd dat het gezond is om zo nu en dan buiten je relatie te kijken. Helemaal als je al sinds het begin der tijden met dezelfde partner bent.

Alle gekheid op een stokje, ik zit hier dus echt niet voor klandizie ;)

Ik laat me niet uit over wie wel en niet mag wandelen.

Maar als je een partner hebt en je weet dat deze daar niet okee mee is, heb dab iig nog het respect om dit stiekem en mindful te doen.

Wat niet weet wat niet deert.

Waarom zou je in godsnaam dat randje opzoeken door te doen naast je partner? 😂

Als dit forum mij zou voeden dan was ik allang maatje 36 geweest 😂

Maar zonder dollen, ik vind het enigzins wel respectloos om dit te doen waar je vrouw naast zit en ze weet van niks.

En over relaties gesproken, ik ben degene die altijd heeft gezegd dat het gezond is om zo nu en dan buiten je relatie te kijken. Helemaal als je al sinds het begin der tijden met dezelfde partner bent.

Alle gekheid op een stokje, ik zit hier dus echt niet voor klandizie ;)

wat ook respectloos is is je partner geen intimiteit gunnen omdat je er zelf geen zin meer in hebt, terwijl de meeste mannen alles doen voor hun vrouw.
en zo ken ik er nog wel een paar, als alle vrouwen 1 keer per week hun man wat aandacht geeft was deze site er waarschijnlijk niet eens of een heel stuk rustiger.

en het is aan niemand om daar over te oordelen dat het stiekem gedaan word ....beetje kortzichtig als je niks van de situaties af weet.

Laatst bewerkt:
wat ook respectloos is is je partner geen intimiteit gunnen omdat je er zelf geen zin meer in hebt, terwijl de meeste mannen alles doen voor hun vrouw.
en zo ken ik er nog wel een paar, als alle vrouwen 1 keer per week hun man wat aandacht geeft was deze site er waarschijnlijk niet eens of een heel stuk rustiger.

en het is aan niemand om daar over te oordelen dat het stiekem gedaan word ....beetje kortzichtig als je niks van de situaties af weet.
Hier een stel wat er gewoon open over is en de bezoekjes samen doet dus geen verstand van. Maar wij hebben hier toch uitvoering gesprekken over gevoerd als je niet gelukkig bent dan vertrek je toch.
Weet je ik ben een vrouw we kunnen beide op dit account en eerlijk is eerlijk, in mijn ogen is er geen reden om je partner te bedriegen. Communicatie is the key op alle vlakken.

Ik heb thuis niks te missen, krijg seks wanneer ik het wil.
Maar, ik wil gewoon af en toe eens iets anders na zoveel jaar.

Partner staat daar niet voor open, dus dan doe ik het stiekem.

Ik betaal er liever voor zodat er zeker geen gevoel bij is, wat helemaal anders is dan bij een affaire.

Hier een stel wat er gewoon open over is en de bezoekjes samen doet dus geen verstand van. Maar wij hebben hier toch uitvoering gesprekken over gevoerd als je niet gelukkig bent dan vertrek je toch.
Weet je ik ben een vrouw we kunnen beide op dit account en eerlijk is eerlijk, in mijn ogen is er geen reden om je partner te bedriegen. Communicatie is the key op alle vlakken.

sommige situaties zijn vrij complex...trust me :)

Ik heb thuis niks te missen, krijg seks wanneer ik het wil.
Maar, ik wil gewoon af en toe eens iets anders na zoveel jaar.

Partner staat daar niet voor open, dus dan doe ik het stiekem.

Ik betaal er liever voor zodat er zeker geen gevoel bij is, wat helemaal anders is dan bij een affaire.
En dat begrijp ik, dat is voor ons ook de reden dat ik mijn partner die vrijheid geef.
Maar ik vraag me dan als vrouw zijnde een ding af. Je komt niets te kort, je vrouw denkt te kunnen voldoen aan jouw eisen maar toch zoek je naar meer, naar beter of is het alleen de spanning? Sorry mijn hart breekt een beetje voor deze vrouwen die trouw denken dat ze de enige voor zijn.
Het is natuurlijk altijd moeilijk, ook ik heb het moeilijk gevonden dat mijn vent aan een andere vrouw zat.
Denk dat het een natuurlijke gedachten is om als eerste te denken wat is er mis met mij?
Maar juist door samen er lang over te hebben gepraat en te kijken waar de grenzen liggen word het steeds makkelijker. En inderdaad ik weet dat mijn vent eindigt bij mij in bed en ook wij betalen ervoor zodat er voor niemand gevoelens in het spel komen. Dus dat gedeelte begrijp ik zeker. Alleen is het voor mij de vraag waar de drang naar dat stiekeme allemaal vandaan komt, want ergens blijven jullie wel allemaal bij je vrouw, dus neem ik aan dat er wel houden van is 😅
Dit is zeker geen aanval mannen hé maar ben gewoon heel benieuwd naar de gedachtengang erachter.

wat ook respectloos is is je partner geen intimiteit gunnen omdat je er zelf geen zin meer in hebt
Nog iemand die ik op negeer kan zetten.

Kerel, volgens mij heb jij mijn punt finaal gemist 😂

en op dit forum telt "We listen and we DO judge"

Terug
Bovenaan Onderaan