Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGewoon, mijn partner leest soms meeIk zit geregeld op deze site ,en mijn partner zit er zo goed als bij zonder ze het weet hoe doen jullie dat ,thuis op het werk buiten ?
Zij is dus niet jaloers?Gewoon, mijn partner leest soms mee
Kinkt als mijn vorige leven Nu geen issue meer, leve de vrijheid!Mijn boswachter zit ook wel gewoon op de bank tv te kijken, terwijl ik op deze site zit.
Meerdere vensters open staan en voor deze site een privevenster van firefox.
Komt ze langs naar de keuken. klik ik naar wat anders.
Mijn partner nu niet direkt, maar is wel op de hoogte van mijn bezoekjesGewoon, mijn partner leest soms mee
Beste kun je twee verschillende browsers gebruiken en dit soort dingen houden in één van die twee browsers.Ik zit geregeld op deze site ,en mijn partner zit er zo goed als bij zonder ze het weet hoe doen jullie dat ,thuis op het werk buiten ?
Veel stiekem gedoe hier precies en levens vol leugens......
Idem. In incognitomodus van Chrome. URL niet als favoriet opgeslagen en gebruikersnaam en wachtwoord niet bewaard. En als ze vraagt "Wat zit je allemaal te typen?", zeg ik dat ik aan het Facebooken ben.Net als de meeste hier zit ik keurig op de bank naar deze site te kijken en klik weg als er meekijkgevaar dreigt.