Ik reken nergens op, andersom is er meer kans op.
We gaan er iig een leuk feestje v maken.
We gaan er iig een leuk feestje v maken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVroeger, nam ik me voor, klaarkomen nooit, was voor mezelf een grens om duidelijk te maken, klanten zijn klanten, en privé is anders. Faken kon ik niet. Toen kwam er iemand die bood me tantra aan, en ik jaja, zal wel zijn. Stom, dom, zonder enige penetratie van vinger of, ... ik kwam klaar, en ik weet, ik ben moeilijk. Ik was zo van de kaart, zoveel spijt dat ik zijn nummer niet had gevraagd, ... .Voor heel veel mannen juist daardoor ook weer wel. Weten wat je wilt en laten merken dat je er zelf ook van geniet, maakt een date vaak extra geil. En je mag ook gerust om genot vragen, als je zelf ook opgewonden raakt en een bepaalde handeling wilt ontvangen, met hopelijk als resultaat dat jij zelf ook lekker klaarkomt.
Vroeger, nam ik me voor, klaarkomen nooit, was voor mezelf een grens om duidelijk te maken, klanten zijn klanten, en privé is anders. Faken kon ik niet. Toen kwam er iemand die bood me tantra aan, en ik jaja, zal wel zijn. Stom, dom, zonder enige penetratie van vinger of, ... ik kwam klaar, en ik weet, ik ben moeilijk. Ik was zo van de kaart, zoveel spijt dat ik zijn nummer niet had gevraagd, ... .
HornyCorny, ik vind deze opmerking eigenlijk heel lief, ... . Misschien moet ik dit wel meer doen, maar ik ben een gever, wil altijd maar mijn best doen. Eigenlijk vanaf toen heb ik besloten, kan ik klaarkomen, ik doe het.
Mooi toch!Vroeger, nam ik me voor, klaarkomen nooit, was voor mezelf een grens om duidelijk te maken, klanten zijn klanten, en privé is anders. Faken kon ik niet. Toen kwam er iemand die bood me tantra aan, en ik jaja, zal wel zijn. Stom, dom, zonder enige penetratie van vinger of, ... ik kwam klaar, en ik weet, ik ben moeilijk. Ik was zo van de kaart, zoveel spijt dat ik zijn nummer niet had gevraagd, ... .
HornyCorny, ik vind deze opmerking eigenlijk heel lief, ... . Misschien moet ik dit wel meer doen, maar ik ben een gever, wil altijd maar mijn best doen. Eigenlijk vanaf toen heb ik besloten, kan ik klaarkomen, ik doe het.
Voor best wat klanten bestaat de ¨girlfriend experience" (GFE) niet alleen uit het afvinken van sommige handelingen (tongzoenen o.i.d.) maar ook uit het willen & durven genieten - en dan liefst ook klaarkomen - door de vrouw.
Als dat is wat je zoekt als klant , dan is een dame die alleen wil geven - en dan feitelijk het ontvangen (en de klant die dat wil geven) "afwijst" teleurstellend.
Mooi toch!
Met de juiste klant... en de juiste 'vibe'... jezelf helemaal durven laten gaan en volop genieten van het moment! Er is niks mooier! Ook voor de man! Kan ik je bevestigen...
Eens!Voor best wat klanten bestaat de ¨girlfriend experience" (GFE) niet alleen uit het afvinken van sommige handelingen (tongzoenen o.i.d.) maar ook uit het willen & durven genieten - en dan liefst ook klaarkomen - door de vrouw.
Als dat is wat je zoekt als klant , dan is een dame die alleen wil geven - en dan feitelijk het ontvangen (en de klant die dat wil geven) "afwijst" teleurstellend.
Dan moet je het zeker niet gaan forceren en eerlijk vertellen dat het niet gaat lukken, maar dat je wel genoten hebt. Volgende keer beter. Of volgende klant... ;-)En wat als je jezelf wel geeft, maar dat hele orgasme dingetje gewoon niet lukt?
Dat je zeker geniet, maar dat ene lukt echt niet? Ook al wil je nog zo graag?
Sorry, maar als klanten met zo'n houding binnen komen van ik betaal er toch voor dus je moet goed neuken dan neuk ik niet zo lekker hoor. Bij leuke gezellige man waar ook leuk mee kan lachen en leuk gesprek hebt is de seks ook lekkerder want komt van 2 kanten. Ik kan goed gevoel uitschakelen hoor, maar leuke klik maakt het toch echt wel gekker en lekkerder. Zonde als je dat niet zo kunt ervaren.Je drukt je wat cru uit, maar ik ben het wel met je eens.
Op wat small talk na, betaal ik niet voor een goed gesprek of 'een goede band en vertrouwen' maar voor de sex. En dat is al ca 3 euro per minuut...
En daarna scheiden de wegen elkaar weer.
Praten doe ik wel in een restaurant, kroeg of gewoon thuis.
Helemaal mee eens. Dat creëert meer een GFE dan "ik betaal je om te neuken."Sorry, maar als klanten met zo'n houding binnen komen van ik betaal er toch voor dus je moet goed neuken dan neuk ik niet zo lekker hoor. Bij leuke gezellige man waar ook leuk mee kan lachen en leuk gesprek hebt is de seks ook lekkerder want komt van 2 kanten. Ik kan goed gevoel uitschakelen hoor, maar leuke klik maakt het toch echt wel gekker en lekkerder. Zonde als je dat niet zo kunt ervaren.
Ze klinkt in iedergeval lief en aardig ben ook benieuwtHallo newbie Laura! En wie ben jij dan??
Hey Joke,Hallo newbie Laura! En wie ben jij dan??
Hey Joke,
Ik ben laura en werk in Arnhem
HeyIk ben ook wel nieuwsgierig naar Laura1121.
Hoi Laura1121, ik ben een vriendelijke man van 62 (nog even) en ben alleenstaand. Werk in de beveiliging en soms komen de muren op me af en ga ik op stap. En jij?
Haha, Nee vind wel grappig die vleeskeuring. Knettergek!Welkom meid!
Leuk dat je er bent.. laat je niet gek maken hier hoor
Is dat een openlijke sollicitatie @Ernstige NeukerIk ben ook wel nieuwsgierig naar Laura1121.
Hoi Laura1121, ik ben een vriendelijke man van 62 (nog even) en ben alleenstaand. Werk in de beveiliging en soms komen de muren op me af en ga ik op stap. En jij?
ik ben discreet, hier doe ik geen mededelingen over.Is dat een openlijke sollicitatie @Ernstige Neuker
Als klant die de GFE zoekt ben ik realistisch genoeg om te beseffen dat het voor haar uiteindelijk gewoon 'werk' is en dat klaarkomen daar vaker niet dan wel bijhoort.Voor best wat klanten bestaat de ¨girlfriend experience" (GFE) niet alleen uit het afvinken van sommige handelingen (tongzoenen o.i.d.) maar ook uit het willen & durven genieten - en dan liefst ook klaarkomen - door de vrouw.
Uh, dat is jammer/pech ?En wat als je jezelf wel geeft, maar dat hele orgasme dingetje gewoon niet lukt?
Dat je zeker geniet, maar dat ene lukt echt niet? Ook al wil je nog zo graag?
Precies dat dus!Geilste ervaringen zijn als er geen/weinig verwachtingen zijn (bv haar "moeten" laten klaarkomen...) en go with the flow gaat… voor je het weet krijg je zomaar iets wat niet op het menu staat en dat begint uiteraard als je je netjes, relaxed, respectvol en een tikkeltje speels/ondeugend gedraagt. Je krijgt wat je uitstraalt is mijn ervaring.
Ik ook. Ik zie een match!Nou ik kan prima klaarkomen hoor
Then show me some flesh my dear!Haha, Nee vind wel grappig die vleeskeuring. Knettergek!