Johnny Walk
Meubelstuk
Back on topic, rare egostrijdjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGezien Aphrodite de Griekse godin van de liefde is (evenknie van de Romeinse Venus) zou iets van "Είμαι η θεά του έρωτα" misschien nog wel correcter zijn!By the way: "Dea Amoris sum" zou grammaticaal nét wat beter zijn
Daar heb je op zich wel een goed punt.Gezien Aphrodite de Griekse godin van de liefde is (evenknie van de Romeinse Venus) zou iets van "Είμαι η θεά του έρωτα" misschien nog wel correcter zijn!
(Disclaimer, dit is modern Grieks, via vertaalmachine, Oud Grieks zou toepasselijker zijn maar mijn kennis aldaar is aanzienlijk roestiger dan mijn kennis van Latijn)
Kurdy, ik heb je verhaal met veel interesse gelezen en volgens mij ben jij helemaal geen psychopaat.Mijn vrouw heeft als gevolg van overgang en andere ziektes geen behoefte aan sex. In 2023 hebben we het voor het laatst een keer samen gedaan. Zij weet heel goed dat ik het intiem zijn mis. Ik heb het wel eens overwogen om het haar te vertellen maar een niet zomaar willekeurige DVP heeft mij aangeraden dit niet te doen. Als vrijgezel kan je niet oordelen wat ideaal is voor een ander zijn gezin.
Je mist te veel informatie om over mij te oordelen!
Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan. Ze is verder een huismus die graag puzzelt of carnavalskleding maakt terwijl ik graag naar een concertje of festival ga. Ze geeft mij veel vrijheid in mijn doen en laten. En af en toe twijfel ik of ze weet dat ik wandel… ik ga ervan uit dat het ooit wel een keer echt besproken gaat worden maar tot die tijd hou ik mijn mond.Kurdy, ik heb je verhaal met veel interesse gelezen en volgens mij ben jij helemaal geen psychopaat.
Mensen oordelen graag en ik hoor het hier veel heiligen graag zeggen : moest ik een relatie hebben zou ik zeker niet wandelen …
Bovenstaande wat je schreef komt helaas veel voor en kan een enorme impact hebben op een koppel, veel te weinig aandacht is er hiervoor.
Zelf maak ik het ook mee, en in het begin was ik me niet echt bewust wat er gaande was.
Mijn geile en warme vrouw die ik lang geleden ontmoette is compleet veranderd hierdoor.
Dus niet te snel oordelen over iemand, dat heb ik ondertussen wel geleerd.
Dat in bepaalde situaties af en toe een dvp bezoek een huwelijk of gezin kan redden geloof ik dus wel in.
De ene man zal het bijna niet missen en een andere man gaat er kapot van.
Kurdy, het ga je verder goed en binnen enkele maanden plots terug ongevraagd voor die bepaalde dvp haar neus verschijnen zou ik toch niet meer doen mocht ik jou zijn. Dat heeft geen zin meer denk ik.
Maar als je het tegen beter weten in toch opnieuw doet, hou ons hier dan zeker op de hoogte.
Als je vrouw weet dat je de intimiteit mist en ze geeft je veel vrijheid kan ze vermoeden dat je misschien wandelt, vrouwen hebben hier soms een zesde zintuig voor.Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan. Ze is verder een huismus die graag puzzelt of carnavalskleding maakt terwijl ik graag naar een concertje of festival ga. Ze geeft mij veel vrijheid in mijn doen en laten. En af en toe twijfel ik of ze weet dat ik wandel… ik ga ervan uit dat het ooit wel een keer echt besproken gaat worden maar tot die tijd hou ik mijn mond.
Dat is dan fout Fritsie, niet alles lezen! Hier wordt een persoonlijk, soms pijnlijk, onderwerp besproken. Dat het is zoals het is, oke, maar om nu weer over k wijven te beginnen lijkt me overbodig en ook ongepast!Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Laten we vooral niet vergeten dat er ook gewoon overgevoelige k wijven zijn....
Klopt wat je zegt, we weten niets over de dvp waar Kurdy het over heeft.Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Ondanks dat ik niet meer welkom ben, blijf ik van mening dat ze een topwijf is! Dankzij haar is er een wereld voor mij opengegaan die ik niet kende. De positieve herinneringen overheersen. Zij valt zeker niet in het rijtje overgevoelige k wijven!Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Kurdy, ik zie nu pas dat je me wellicht verkeerd begreep ?Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan.
Daar gaat het om.Maar toch, als zij geen contact meer wil heeft Kurdy dat te respecteren.
Die menopauze duurt al zeker 5 jaar bij ons thuis. En als vent heb je daar geen invloed op, enkel dat je op het juiste moment even je mond dichthoudt inhet geval van stemmingswisselingen. Die storm gaat wel weer voorbij. Inmiddels weet ik dat je geen energie moet steken in nutteloze discussies als gevolg van een opvlieger.Kurdy, ik zie nu pas dat je me wellicht verkeerd begreep ?
Met te weinig aandacht bedoelde ik niet dat jij te weinig aandacht zou geven aan je vrouw.
Ik bedoelde dat er veel te weinig aandacht is voor de menopauze bij vrouwen en alles wat daarbij komt kijken.
Mijn excuses als dit verkeerd overkwam.
Inderdaad. Is gewoon stalker gedrag. Is je betaalde tijd om, einde verhaal. Wilt de dame je niet, pech. 1000en andere dvps''. En hoe je privesituatie er ook uitziet, nee is nee. Geen verzachtende omstandigheden.Daar gaat het om.
Ik snap ook niet dat je je zelf willens en wetens zo wilt opdringen bij een ander.
Ik geef het nog 24u vooraleer we allen samen "kumbaya" aan het zingen zijn rond een kampvuur....Maar dat sommige hier heel hun privé leven neerpennen is ook al bijzonder.
Dus als een vrouw meerdere malen duidelijk aangeeft dat ze geen contact meer wil is ze een overgevoelig k.twijf??Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Heerlijk ditHeb jij teveel mosterd gegeten gisteren ofzo?
Als je me maar niet de belastingdienst screent,en andere sociale zaken.Dus als een vrouw meerdere malen duidelijk aangeeft dat ze geen contact meer wil is ze een overgevoelig k.twijf??
Heb jij teveel mosterd gegeten gisteren ofzo? Niet helemaal fris in je hoofd?
Het zijn dit soort mannen die de zaken altijd weten om te draaien, die het werk bij vlagen echt vervelend kunnen maken.
Bij mij zou je niet door de screening komen en ik hoop bij vele andere dames ook niet.
Bah!
Kurdy, net zoals in je verhaal met de DVP lijk je meer aandacht te hebben voor de gevoelens van de ander dan dat je je bewust lijkt te zijn van je eigen emoties. Na een paar gelijkaardige ervaringen met vriendinnen/ vrouwelijke collega's waarbij ik hun plotse woede en ja, zelfs een enkele keer pure haat, niet begreep en net altijd het beste voor hen wilde en ervan overtuigd was dat ik geen verborgen agenda voor ze had, laat staan verliefd was. Maar het kwam steeds opnieuw voor en ik vond een goede psychotherapeut hiervoor. Die heeft me beter in contact gebracht met mijn eigen emoties en ik begrijp nu goed waarom ik heel anders overkwam bij anderen dan ik dacht.Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan. Ze is verder een huismus die graag…
Dit bedoel ik nu. Zonder mij of mijn bedoelingen te kennen meteen met gestrekt been erin en veroordelen.Dus als een vrouw meerdere malen duidelijk aangeeft dat ze geen contact meer wil is ze een overgevoelig k.twijf??
Heb jij teveel mosterd gegeten gisteren ofzo? Niet helemaal fris in je hoofd?
Het zijn dit soort mannen die de zaken altijd weten om te draaien, die het werk bij vlagen echt vervelend kunnen maken.
Bij mij zou je niet door de screening komen en ik hoop bij vele andere dames ook niet.
Bah!
Maar natuurlijk Koning Fritsie. Waar haal ik het lef vandaan u te durven aanspreken op het gebruik van het woord k.twijf. Dat is immers normaal taalgebruik om een dame aan te duiden die zich niet alles zomaar laat welgevallen. Hoe durft ze! Dat zo'n wijf überhaupt een eigen mening heeft is op zich al van de zotte natuurlijk. En dat de man in deze naar zichzelf kijkt is zó geweldig, daar moet de dame per definitie begrip voor opbrengen. En als ze dan nog steeds de man durft af te wijzen, dan is ze gewoon een overgevoelig k.twijf. En een k.twijf dient als zodanig behandeld te worden. En die k.twijven die uw fantastische schrijfsels niet interpreteren zoals U het behaagt, zijn k.twijven die zich laten kennen.Dit bedoel ik nu. Zonder mij of mijn bedoelingen te kennen meteen met gestrekt been erin en veroordelen.
Wat ik bedoelde is dat het heel mooi is dat Kurdy het bij zichzelf zoekt maar dat er aan de andere kant van het verhaal weinig tot geen aandacht wordt geschonken maar dat de interpretatie daar ook fout geweest kan zijn.
Maar blij dat jij je zo laat kennen......
Fijn dat je de context een beetje uit het oog verliest, maar goed dat jij jezelf ook kritisch bekijkt. En dank voor de reprimande die je jezelf geeft! Topper!Maar natuurlijk Koning Fritsie. Waar haal ik het lef vandaan u te durven aanspreken op het gebruik van het woord k.twijf. Dat is immers normaal taalgebruik om een dame aan te duiden die zich niet alles zomaar laat welgevallen. Hoe durft ze! Dat zo'n wijf überhaupt een eigen mening heeft is op zich al van de zotte natuurlijk. En dat de man in deze naar zichzelf kijkt is zó geweldig, daar moet de dame per definitie begrip voor opbrengen. En als ze dan nog steeds de man durft af te wijzen, dan is ze gewoon een overgevoelig k.twijf. En een k.twijf dient als zodanig behandeld te worden. En die k.twijven die uw fantastische schrijfsels niet interpreteren zoals U het behaagt, zijn k.twijven die zich laten kennen.
Hoe haal ik het in mijn hoofd! Foei Aphrodita!