Johnny Walk
Meubelstuk
Back on topic, rare egostrijdjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGezien Aphrodite de Griekse godin van de liefde is (evenknie van de Romeinse Venus) zou iets van "Είμαι η θεά του έρωτα" misschien nog wel correcter zijn!By the way: "Dea Amoris sum" zou grammaticaal nét wat beter zijn![]()
Daar heb je op zich wel een goed punt.Gezien Aphrodite de Griekse godin van de liefde is (evenknie van de Romeinse Venus) zou iets van "Είμαι η θεά του έρωτα" misschien nog wel correcter zijn!
(Disclaimer, dit is modern Grieks, via vertaalmachine, Oud Grieks zou toepasselijker zijn maar mijn kennis aldaar is aanzienlijk roestiger dan mijn kennis van Latijn)
Kurdy, ik heb je verhaal met veel interesse gelezen en volgens mij ben jij helemaal geen psychopaat.Mijn vrouw heeft als gevolg van overgang en andere ziektes geen behoefte aan sex. In 2023 hebben we het voor het laatst een keer samen gedaan. Zij weet heel goed dat ik het intiem zijn mis. Ik heb het wel eens overwogen om het haar te vertellen maar een niet zomaar willekeurige DVP heeft mij aangeraden dit niet te doen. Als vrijgezel kan je niet oordelen wat ideaal is voor een ander zijn gezin.
Je mist te veel informatie om over mij te oordelen!
Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan. Ze is verder een huismus die graag puzzelt of carnavalskleding maakt terwijl ik graag naar een concertje of festival ga. Ze geeft mij veel vrijheid in mijn doen en laten. En af en toe twijfel ik of ze weet dat ik wandel… ik ga ervan uit dat het ooit wel een keer echt besproken gaat worden maar tot die tijd hou ik mijn mond.Kurdy, ik heb je verhaal met veel interesse gelezen en volgens mij ben jij helemaal geen psychopaat.
Mensen oordelen graag en ik hoor het hier veel heiligen graag zeggen : moest ik een relatie hebben zou ik zeker niet wandelen …
Bovenstaande wat je schreef komt helaas veel voor en kan een enorme impact hebben op een koppel, veel te weinig aandacht is er hiervoor.
Zelf maak ik het ook mee, en in het begin was ik me niet echt bewust wat er gaande was.
Mijn geile en warme vrouw die ik lang geleden ontmoette is compleet veranderd hierdoor.
Dus niet te snel oordelen over iemand, dat heb ik ondertussen wel geleerd.
Dat in bepaalde situaties af en toe een dvp bezoek een huwelijk of gezin kan redden geloof ik dus wel in.
De ene man zal het bijna niet missen en een andere man gaat er kapot van.
Kurdy, het ga je verder goed en binnen enkele maanden plots terug ongevraagd voor die bepaalde dvp haar neus verschijnen zou ik toch niet meer doen mocht ik jou zijn. Dat heeft geen zin meer denk ik.
Maar als je het tegen beter weten in toch opnieuw doet, hou ons hier dan zeker op de hoogte.![]()
Als je vrouw weet dat je de intimiteit mist en ze geeft je veel vrijheid kan ze vermoeden dat je misschien wandelt, vrouwen hebben hier soms een zesde zintuig voor.Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan. Ze is verder een huismus die graag puzzelt of carnavalskleding maakt terwijl ik graag naar een concertje of festival ga. Ze geeft mij veel vrijheid in mijn doen en laten. En af en toe twijfel ik of ze weet dat ik wandel… ik ga ervan uit dat het ooit wel een keer echt besproken gaat worden maar tot die tijd hou ik mijn mond.
Dat is dan fout Fritsie, niet alles lezen! Hier wordt een persoonlijk, soms pijnlijk, onderwerp besproken. Dat het is zoals het is, oke, maar om nu weer over k wijven te beginnen lijkt me overbodig en ook ongepast!Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Laten we vooral niet vergeten dat er ook gewoon overgevoelige k wijven zijn....
Klopt wat je zegt, we weten niets over de dvp waar Kurdy het over heeft.Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Ondanks dat ik niet meer welkom ben, blijf ik van mening dat ze een topwijf is! Dankzij haar is er een wereld voor mij opengegaan die ik niet kende. De positieve herinneringen overheersen. Zij valt zeker niet in het rijtje overgevoelige k wijven!Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Kurdy, ik zie nu pas dat je me wellicht verkeerd begreep ?Mijn vrouw komt niks tekort aan aandacht. We kunnen gewoon gezellig samen fietsen van terras naar terras, museumpje pakken, uit eten gaan.