Eerlijk gezegd vind ik dat er hier, maar eigenlijk in de hele maatschappij erg gemakkelijk een label wordt geplakt. Ik lees psychopaat, borderline, narcist. Ik vind het nogal wat om daar mee te strooien.
For what it's worth: ik geloof niet dat je een psychopaat bent hoor
@Kurdy. Daar kom je bij mij te empathisch over. Wel heb je een hele belangrijke ongeschreven regels tussen ons (de dames) en jullie (de heren) overtreden. Je hebt haar wens en haar overduidelijke "nee" niet gerespecteerd en dat is voor mij onvergeeflijk.
Wij laten jullie toe in onze persoonlijke ruimte op de meest intieme manier mogelijk. Geef ons dan in ieder geval het respect door onze wensen te respecteren!
Dan nog even
@Elitebook : ik vind het echt vreselijk om te lezen wat jou is overkomen en hoe jou dat getekend heeft. Maar wees eerlijk. Jij hebt overduidelijk geen psychologie gestudeerd, als in de universitaire studie Psychologie afgerond. Zeg het dan ook niet. Je zult gerust wat cursussen op dat gebied, waarschijnlijk psycho-sociale hulpverlening of iets dergelijks hebben gevolgd, maar dat maakt je nog geen psycholoog. Stoppen dus met 'analyseren' en labels plakken!
En verder wens ik iedereen heel veel liefde toe