Flip de Flepper
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/2283569-bella
- Totale kosten (in euro)
- 150,00
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De dame met wie ik een afspraak had, was door een misverstand niet beschikbaar. Of ik trek had in een van de dames die op dat moment beschikbare waren, vroeg moeder-overste mij. Nog voordat ik haar antwoord kon geven, kwamen de dames al van achter het gordijn tevoorschijn. Een van hen was Bella. Op basis van haar foto's in de advertentie die ik van te voren had bekeken, had ik besloten niet voor haar gaan. Maar toen ze in levende lijve voor me stond, kwam ze op mij heel anders over (langer en slanker) dan op de foto's. Daardoor, maar ook doordat ik geen zin had om in de regen naar een andere salon te gaan, koos ik voor Bella. Gelijk nadat Bella op de kamer de deur achter zich gesloten had -ik had mijn jas nog aan- kwam ze tegen me aan staan en begon ze me overal te strelen, ze gaf me zoentjes op mijn wang, in mijn hals en nek. Dat is nou juist iets wat ik in een DVP waardeer en waarvan ik in stemming kom. Om mijn waardering te laten blijken, streelde en zoende (geen TZ) ik haar terug. Toen ik merkte dat dit haar hartstocht nog meer aanwakkerde, wist ik zeker dat het misverstand van moeder-overste voor mij goed zou gaan uitpakken. Ik douchte me zo snel mogelijk en toen Bella met het wisselgeld en het drankje terug op de kamer kwam, lag ik al met een opgewekte toestand tussen mijn benen op haar te wachten. Verrast richtte zij haar aandacht op mijn obelisk. Deze werd getrakteerd op een heerlijke massage met een kundig kneden en strelen -daarbij gebruikte ze geraffineerd haar nagels-, waarbij het ondergrondse gedeelte en het bungelende buideltje met de tweeling daarbinnen niet overgeslagen werden. Mijn sterretje beroerde ze met haar vinger, die niet lang daarna het zwarte gat in daalde. Uit haar handtasje haalde ze speeltjes tevoorschijn die van een uitgang een ingang maken. Deze schoof ze bij mij landinwaarts terwijl de obelisk door haar tong en lippen verwend werden. Een bezoekje als deze is voor mij zonder paringsdaad niet compleet. Deze voerden wij in een dampende hartstocht uit in drie verschillende posities, waarbij ze voortdurend zoveel mogelijk de tweeling masseerde en de prostaat beroerde. De ontlading volgde tussen haar borsten, waarna het tijd was waarvoor ik gekomen was, de massage.