Nou, hou ons verder niet in spanning
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je dan ook of zij elders verder gaat?is vertrokken
Dankje, had ik over 't hoofd gezien.De werkdagen en tijden staan toch twee berichten boven je eigen bericht?
Priveontvangst wellicht?Eind december nog bij haar geweest en dat was weer super. Zij vertelde dat ze inderdaad andere plannen had maar die deel ik uiteraard hier niet in verband met privacy. Zal mij niet verbazen als ze weer ergens opduikt . Hopelijk snel.
Op welke Website staat ze?Vorige week ook weer bij Bella geweest. Het was warm dus ze had haar kinky jurkje en hoge laarzen helaas niet aan. Maar nog steeds erg lekker. De dames hebben het liefste dat je anderhalf uur voor € 120 boekt. Daar verdienen ze wat meer aan . En voor mij prima zodat ik een tweede ronde kan doen .
De nieuwe eigenaar adverteert niet meer op kinky. Er is wel een website: sainamthaimassage.nl Die is verouderd maar het adres en telefoonnummer kloppen nog wel. Als je een afspraak met Bella wilt moet je wel een beetje doorvragen want mijn ervaring is dat de telefoniste is niet erg behulpzaam isOp welke Website staat ze?