Recensie Bella, Sainam Thai, Rotterdam 3,87 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voorstel ronde laten doen

Eigenlijk moet je thuis, of ergens waar je het maar lekker vindt, even flink rukken en dan de voorstelronde doen. Maak je echt de beste keuze.

Het is een jaartje geleden denk ik, maar ik had best een leuk geil uurtje, geen rariteiten, maar wel lekker er boven op, missionaris positie, mijn beide handen lekker onder haar billen, een flink tekeergaan, lekker hoor.

Oh ja volgens mij heb ik haar ook nog gebeft..

Laatst bewerkt:
Gisteren naar Nakhon geweest. Oud en rommelig pand net als Sainam maar wel gemoedelijk en vriendelijk ontvangen door de madam. Bella ging enthousiast aan de slag en het was weer vanouds met een prima massage ter afsluiting. Maar ze werkt er alleen vandaag en morgen nog, tot 20.00 uur. Volgende week gaat ze aan de slag bij Farida in Vlaardingen. Op doordeweekse dagen, werktijden ben ik vergeten te vragen.

Gisteren naar Nakhon geweest. Oud en rommelig pand net als Sainam maar wel gemoedelijk en vriendelijk ontvangen door de madam. Bella ging enthousiast aan de slag en het was weer vanouds met een prima massage ter afsluiting. Maar ze werkt er alleen vandaag en morgen nog, tot 20.00 uur. Volgende week gaat ze aan de slag bij Farida in Vlaardingen. Op doordeweekse dagen, werktijden ben ik vergeten te vragen.
Geloof dat Nakhon en farrida van dezelfde eigenaar is. Word het druk bij Farrida, Mimi en bella
Wat kost bella met intiem

Terug
Bovenaan Onderaan