Ik ben een tijdje geleden ook op bezoek geweest bij Bella. Van tevoren afspraak gemaakt en naar Almere gereden.
Moest boven in een peeskamertje even wachten. Na een minuut of 10 kwam Bella naar me toe. "Hadden wij een afspraak? O echt? Oke…"
Toen duurde het nog even, maar uiteindelijk mocht ik haar afwerkkamer in. Daar meurde het gigantisch naar het zweet van mijn voorganger (of bella was het zelf voordat ze had gedoucht). Afin het viel me op dat ze behoorlijk aan de maat is. Dikke buik en dikke benen. Val ik zelf wat minder op en dat is ook niet duidelijk zichtbaar op de foto's. Haar gezicht had ik ook knapper verwacht, maar dat is een kwestie van smaak.
Ze is heel vrolijk en lult gemakkelijk een uur vol. Dus snel mijn pik in haar mondje gestopt terwijl ze op haar knietjes voor me zat. Pijpen doet ze heel aardig.
Daarna het neuken… ze kreunt wat overdag "oh schatje, wat lekker. Zo lekker hoe je me neemt. Heel je pik in mijn nauwe kutje. Ooo wat lekkerrr". Ik moest er een beetje om lachen, maargoed ze doet haar best.
Haar gevraagd het met het mondje en de handjes af te maken, dat beviel me beter dan het neuken. Ze heeft me zodoende naar een prima hoogtepunt gebracht. Achteraf nog ff gezellig nagekletst. Maar voor mij geen herhalingsgevaar.