Bella is nu toch al weer een jaar of 4 actief in Nederland...en ik heb haar nog nooit bezocht.
Had toch altijd wel zo hier en daar mijn twijfels en ik heb gewoon niets met grote borsten.
Tóch moest het er eens van komen en ik heb 0,0 spijt. Ja...dat ik niet eerder ben gegaan!
De booker kent zo mijn voorkeuren en die heeft ze allemaal, zonder enige moeite, ingewilligd.
Wat een prachtmeid. Niet volledig zoals ik het zelf graag zie (petite/skinny), maar alsnog...wat een heerlijk klein sportief lijf! Haar overkomen vond ik sexy en tijdens de sex simpelweg geil. Heerlijke blikken kan zij geven, vooral tijdens missio...damn.
Alles was goed. Locatie, ontvangst, douchen (na de sex nog samen gedouched), zoenen, PZC inclusief sloppy vaardigheden...Actieve sex, tongzoenen (wat van mij niet eens hoeft), op zijn Russisch (nou vooruit dan maar), de massage (met olie) achteraf, hoe ze danst, hoe ze achteraf nog wat met je kletst...
Een perfecte "GFE" en ik snap persoonlijk niet hoe dit mis kan gaan, want ik kon waarschijnlijk ook bijna haar vader zijn.
Maar ja, het heeft toch absoluut iets met "de klik" te maken, en die was er denk ik wel.
Minpunten? Geen eigenlijk.
Ja...haar Engels is wel matig, ze doet enorm haar best en je moet het soms herhalen, maar het is goed genoeg om een uurtje (of meer) samen door te brengen.
Yep, ik ga absoluut nog eens terug naar Bella.
P.S.
Ik heb aangegeven dat ze rookt, maar ik heb het niet geroken of geproefd of wat dan ook, ik zag het alleen op haar kamer liggen dus tsja...