Bimbojimbo
Wandelaar
Je geeft 2 sterren voor prostaatmassage zie ik.
Doet ze dat dan? Want het staat niet bij haar mogelijkheden…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb dat per ongeluk aangeduid blijkbaarJe geeft 2 sterren voor prostaatmassage zie ik.
Klinkt alsof ze er zelf ook van weet te genieten.heeft me klaar laten komen met mijn pik tussen haar billen terwijl ik met haar borsten en clitje mocht spelen.
En hoe was de ervaring?Klinkt alsof ze er zelf ook van weet te genieten.
Morgen eerste kennismaking, ben benieuwd.![]()
Kan je een beetje discreet toekomen of heeft de halve straat je in de gaten?Ben onlangs ook eens bij Stacy langs geweest voor een massage bij haar thuis in Dessel.
Instructies van waar te parkeren op voorhand gekregen en eenmaal ter plaatse heeft ze het exacte adres doorgestuurd.
Ze ontvangt in een normaal huis in een woonwijk (ik vermoed dat de buren wel weten wat er zich daar allemaal afspeelt) dat ze zelf aan het renoveren is. Het is een bouwwerf maar daar moet je maar even doorheen kijken.
Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik voor alleen een massage ging, de nood was hoog en er was in de buurt eigenlijk niks naar mijn goesting te vinden qua dvp's en ik moet zeggen dat dit zeker niet tegenviel.
Stacy is knap, echt wel mijn type, en weet goed wat ze doet.
Eerst goeie stevige massage van mijn nek en schouders daarna werd het wat sensueler en intiemer. Ze gebruikt daarbij lekker warme massage olie, misschien zelfs net iets te veel als het aan mij ligt. Maar da's ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken.
Voorkant werd ook onderhande genomen en na behoorlijk wat getease is ze op me komen zitten en heeft me klaar laten komen met mijn pik tussen haar billen terwijl ik met haar borsten en clitje mocht spelen.
Misschien wel handig als de mods de titel van dit topic veranderen van Arendonk naar Dessel.
Je kan zonder al te veel blikken bij haar aanbellen.Kan je een beetje discreet toekomen of heeft de halve straat je in de gaten?