Recensie Bella, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Utreg

Newbie
18
29/04/24
30
6
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1962729-bella
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij Bella geweest voor een erotische massage. Er is hier veel discussie over de prijzen die gerekend worden en ook in dit geval is het niet goedkoop. Bella (en de andere dames bij La Femme) rekent Euro 180,- voor een uur. In dit geval was het mij dubbel en dwars waard!

La Femme is een mooie locatie en Bella begeleidde mij naar een ruime kamer met een ruime douche. Bella pakte meteen het initiatief en hielp mij met uitkleden. Als wederdienst mocht ik helpen om haar jurkje uit te krijgen. Dat viel nog niet mee.....lol.

Bella overviel mij vervolgens best wel. Ik had in de advertentie gelezen dat ze ook zoent, maar ik had niet begrepen dat dit langdurig en heerlijk tongzoenen zou zijn. Zowel vooraf als tijdens het gezamenlijk douchen! Mijn dag was eigenlijk al goed.

Vervolgens samen op bed beland waar ik een heerlijke massage heb mogen ontvangen waarin Bella mij herhaaldelijk wist te verrassen. Het uitzicht was af en toe adembenemend.....

Na het handmatig hoogtepunt nog even heerlijk ontspannen blijven liggen en samen gedoucht. Bella lijkt totaal geen haast te hebben en we hebben het uur volgemaakt.

Bella is een hele fijne persoonlijkheid met een geweldige energie. Ik zal haar snel weer terugzien. Misschien dan voor een nieuwe ervaring.

groet, Robin
 
Terug
Bovenaan Onderaan