Recensie Elly, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tumbreve

Newbie
7
22/11/21
20
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ellynew-for-you.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben hier eens langs geweest, afspraak ging vlot via WhatsApp.
Er staan niet veel goede foto's op RL maar het zouden haar foto's kunnen zijn.
Lief meisje, voor 30min hebben we enkele posities gedaan, ze is slank en ziet er echt goed uit, alles is strak en op z'n plaats, lekker geschoren.
Minpunt is de locatie, oud huis juist binnen de ring, bed met aftandse lakens en geen douche (of toch niet op de kamer en werd ook niet aangeboden), haar eigen hygiene was wel goed, had geen foute geurtjes of zo.
Het is een huis met meerdere meisjes en "bazen", ze leek wat schrik van hun te hebben en haar neus moet eens gebroken zijn en niet juist teruggezet.
Ze zag er echt wel goed uit, pijpen deed ze goed (zonder, lichte deep throat) en overtuigend, neuken ging vlot en ze deed mee om verschillende posities te doen (cowgirl, misio, doggy)
Ze bood vanalles aan in haar WA bericht (oa. neuken zonder, anal)
Maar door de locatie ben ik niet zeker of ik zou terug gaan.
Ze zou nog blijven tot september
 
Ik zou zeggen doe u burgerplicht en meld dit aan de politie. "Bazen" gebroken neus, niet echt fraai allemaal
De neus leek inderdaad iets dat al geleden gebeurd was en niet juist genezen. Ze heeft een eigen telefoon het was niet dat ik denk dat ze in gevaar is, het geld gaf ik ook aan haar in wat leek haar kamer te zijn.
Ze adverteert nog op RL en is geverifieerd, ga anders zelf eens kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan