HornyCorny
Stamgast
Ik was laatst mijn vaste privehuis dame lekker aan het likken en had haar zo goed opgewarmd dat ze zei "Ik wil klaarkomen", dus ze pakte haar vibrator erbij, maar die bleek helaas leeg.... Helaas was toen ook de tijd om.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan moest ze een half uur bijbestellen.Ik was laatst mijn vaste privehuis dame lekker aan het likken en had haar zo goed opgewarmd dat ze zei "Ik wil klaarkomen", dus ze pakte haar vibrator erbij, maar die bleek helaas leeg.... Helaas was toen ook de tijd om.
Ook dat is te manipulerenZoals eerder vermeld een zeik nat kutje is echt dus niet alles is fake , dus met een goeie bef beurt gebeurt er echt wat
Je leest vaak in hun advertenties dat ze het zonder doen als de hygiëne in orde is.Maar ik denk dat de meeste graag gewoon, een paaltje willen met een jasje om. En verder geen gerommel daar.
Klopt inderdaad met wat ik al dikwijls gehoord heb van mijn favoriete dame. Iedereen kan daar gebruik maken van een douche op de kamer en zelfs dan heeft ze al moeten vragen aan bepaalde klanten om nogmaals de douche op te zoeken. Schoonhouden is dus een issue maar schoonmaken blijkbaar ook wel.Je leest vaak in hun advertenties dat ze het zonder doen als de hygiëne in orde is.
Ik geef ze geen ongelijk, want sommige mannen hebben kennelijk iets te weinig besef van het schoonhouden van hun gereedschap...
Wederom een voorbeeld van aannames doen o.b.v. je eigen ervaringen. Mijn vaste dames wassen altijd hun kutje voor of aan het begin van de date. En ze doen ook pijpen zonder condoom als ik gewassen ben. De ene zelfs zonder extra kosten.Beffen bij een dvp ben ik wat voorzichtig mee, je weet nooit haar hygiëne. Ik heb wel eens gehad dat ze mij hard wilde pijpen. En ik dacht laten we 69 doen. De dame vond beffen wel lekker, maar haar vingeren vond je niet plezierig. Mn jongheer vond het wel prettig, en kwam gulzig zeer onverwacht ik haar mond. Eigenlijk zonder dat ik het kon aangeven. En zij nog tijd had om te voorkomen.
Gelukkig vond ze het niet heel erg. En slikte het ze het net zo snel door.
Maar ik denk dat de meeste graag gewoon, een paaltje willen met een jasje om. En verder geen gerommel daar.
Nou... dan zou ik maar snel een keertje teruggaan!Ik was laatst mijn vaste privehuis dame lekker aan het likken en had haar zo goed opgewarmd dat ze zei "Ik wil klaarkomen", dus ze pakte haar vibrator erbij, maar die bleek helaas leeg.... Helaas was toen ook de tijd om.
Volgende keer batterijen meenemen , of zelf een dildoIk was laatst mijn vaste privehuis dame lekker aan het likken en had haar zo goed opgewarmd dat ze zei "Ik wil klaarkomen", dus ze pakte haar vibrator erbij, maar die bleek helaas leeg.... Helaas was toen ook de tijd om.
Dan wel een die nog in de verpakking zit!Volgende keer batterijen meenemen , of zelf een dildo
Condoom er over doenDan wel een die nog in de verpakking zit!
Want meerdere dames zullen behoorlijk wantrouwig zijn hoor! Wie weet waar die dildo nog allemaal gezeten heeft!
Kan je proberen...Condoom er over doen
Ik betaal dan liever een kwartiertje extra zodat ik wel nog even kan doorgaan met beffen zodat ze wel echt klaarkomtKan je proberen...
Precies!Ik betaal dan liever een kwartiertje extra zodat ik wel nog even kan doorgaan met beffen zodat ze wel echt klaarkomt
Dat gaat niet altijd. Soms staat de volgende afspraak al te trappelen van ongeduld.Ik betaal dan liever een kwartiertje extra zodat ik wel nog even kan doorgaan met beffen zodat ze wel echt klaarkomt
Dan terug naar optie #2... Zo snel mogelijk weer afspreken!Dat gaat niet altijd. Soms staat de volgende afspraak al te trappelen van ongeduld.
Het was een oplaadbare. Een dildo is heel wat anders dan een vibrator die bedoeld is voor de clit. En de afspraak was al 1,5 uur. Tijd was trouwens niet om, maar het was daarna mijn beurt. Nog net binnen de tijd lekker over haar borsten gespoten.Volgende keer batterijen meenemen , of zelf een dildo