Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beffen bij een dvp ben ik wat voorzichtig mee, je weet nooit haar hygiëne. Ik heb wel eens gehad dat ze mij hard wilde pijpen. En ik dacht laten we 69 doen. De dame vond beffen wel lekker, maar haar vingeren vond je niet plezierig. Mn jongheer vond het wel prettig, en kwam gulzig zeer onverwacht ik haar mond. Eigenlijk zonder dat ik het kon aangeven. En zij nog tijd had om te voorkomen.

Gelukkig vond ze het niet heel erg. En slikte het ze het net zo snel door.

Maar ik denk dat de meeste graag gewoon, een paaltje willen met een jasje om. En verder geen gerommel daar.

Maar ik denk dat de meeste graag gewoon, een paaltje willen met een jasje om. En verder geen gerommel daar.
Je leest vaak in hun advertenties dat ze het zonder doen als de hygiëne in orde is.
Ik geef ze geen ongelijk, want sommige mannen hebben kennelijk iets te weinig besef van het schoonhouden van hun gereedschap...

Je leest vaak in hun advertenties dat ze het zonder doen als de hygiëne in orde is.
Ik geef ze geen ongelijk, want sommige mannen hebben kennelijk iets te weinig besef van het schoonhouden van hun gereedschap...
Klopt inderdaad met wat ik al dikwijls gehoord heb van mijn favoriete dame. Iedereen kan daar gebruik maken van een douche op de kamer en zelfs dan heeft ze al moeten vragen aan bepaalde klanten om nogmaals de douche op te zoeken. Schoonhouden is dus een issue maar schoonmaken blijkbaar ook wel.
Ik val blijkbaar in de goeie categorie want bij mij is ze altijd in de wolken van hoe proper ik wel ben en hoe goed ik ruik. Als ik binnen kom kan ze het meestal niet laten van direct haar ganse gezicht in mijn haren te storten, rond te woelen alsof haar leven ervan hangt en maar blijven herhalen hoe goed ik ruik en overal kusjes. Is gewoon de beste start van een date die je je kan wensen . Mijn gedacht toch.

Beffen bij een dvp ben ik wat voorzichtig mee, je weet nooit haar hygiëne. Ik heb wel eens gehad dat ze mij hard wilde pijpen. En ik dacht laten we 69 doen. De dame vond beffen wel lekker, maar haar vingeren vond je niet plezierig. Mn jongheer vond het wel prettig, en kwam gulzig zeer onverwacht ik haar mond. Eigenlijk zonder dat ik het kon aangeven. En zij nog tijd had om te voorkomen.

Gelukkig vond ze het niet heel erg. En slikte het ze het net zo snel door.

Wederom een voorbeeld van aannames doen o.b.v. je eigen ervaringen. Mijn vaste dames wassen altijd hun kutje voor of aan het begin van de date. En ze doen ook pijpen zonder condoom als ik gewassen ben. De ene zelfs zonder extra kosten.

Terug
Bovenaan Onderaan