Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee standaard patronen zijn geen aanrader.

Ik moet zeggen dat ik niet eens goed nadenk, maar puur let op lichaamshouding en reacties.
Zoals ergens eerder gezegd, vooral de tijd dat er niets lijkt te gebeuren is zo belangrijk.
De stilte voor de storm dus.

Wat ik wel vaak merk is het belang van de positie. Ik ben grootse fan van plat doggy likken.
Dus zij op de buik, een kussen onder haar onderbuik zodat haar heupen makkelijker en vanzelf iets omhoog komen.
Die positie is voor beffen echt ultiem, vind ik dan hè.
Ik stel me zo voor dat je dan als man toch enigszins verkrampt achter haar ligt. Een vrouw likken als ze op haar rug ligt kost al aardig wat inspanning omdat je als man niet echt een aangename positie kunt aannemen.

Ik stel me zo voor dat je dan als man toch enigszins verkrampt achter haar ligt. Een vrouw likken als ze op haar rug ligt kost al aardig wat inspanning omdat je als man niet echt een aangename positie kunt aannemen.
Als jij dus lekker op je rug ligt... en zij schrijlings over jou gezicht...
Voor beiden comfortabel... en O-zo-lekker!

Nou niet dus, daarom het kussen (of twee) zodat ze onder een hoek van 45/90 graden ligt en ze als vanzelf omhoog komt.
Maakt het juist intenser dan missionaris. Daar kan ze door haar bekken naar beneden te draaien je tong ontwijken (mocht ze dat willen). Dat is met de 'kussenstand' niet mogelijk.
Dan heb je als man dus volledige controle.
Althans, dat is mijn ervaring.

Het is een beetje zoals dit:
(deze foto is van kinky, maar geeft precies weer wat ik bedoel)

Bijlagen

• IMG_4739.png
    IMG_4739.png
    477,9 KB · Weergaven: 14
Of... je kan ook op je knieën voor haar zitten. Dan haar bekken omhoog tillen... en jou bovenbenen tegen haar rug plaatsen.

Zit zij met haar kutje net voor jou gezicht! En... likken maar... terwijl zij het hele gebeuren makkelijk kan zien! Super geil voor beide partners!

Nou niet dus, daarom het kussen (of twee) zodat ze onder een hoek van 45/90 graden ligt en ze als vanzelf omhoog komt.
Maakt het juist intenser dan missionaris. Daar kan ze door haar bekken naar beneden te draaien je tong ontwijken (mocht ze dat willen). Dat is met de 'kussenstand' niet mogelijk.
Dan heb je als man dus volledige controle.
Althans, dat is mijn ervaring.

Het is een beetje zoals dit:
(deze foto is van kinky, maar geeft precies weer wat ik bedoel)
Maar lig je dan zelf op je rug of op je buik?

Een DVP bef ik nooit. Hoewel het soms wel uitnodigend kan zijn om even lekker aan een mooie poes te likken, gaat in mijn hoofd altijd een film draaien dat de vorige klant er al uitgebreid in heeft liggen kwijlen, en dat ontneemt mij de zin.

Privé uiteraard wel, over het algemeen totdat de dame in kwestie een orgasme heeft bereikt of er genoeg van heeft, tijd hou ik niet bij.

Dat deed ik laatst, maar ook daar mocht ik niet aanzitten. haar tepels waren na een hoogtepunt ook gevoelig...
Precies daarom! Juist dat ene likje om die extra schok te krijgen is net leuk. En is een goed bewijs dat het hoogtepunt niet gefaket is. Daarna inderdaad respecteren om er verder vanaf te blijven. Rustig de rest van het lichaam strelen vinden ze meestal wel fijn.

Of net na dat het hoogtepunt erwas, blijven over hangen met je mond en dan ineens heel braaf erop blazen niet wild maar subtiel geeft ook bijna altijd een reactie als orgasme echt was.
En zonder op te scheppen, je proeft het toch als het echt is of gefakted.

Maar lig je dan zelf op je rug of op je buik?
Ik lig niet, ik zit erachter.
Liefst zij op het matras, en ik op de knieën op de grond. Of gehurkt op m'n knieën, ook op het matras.
Hangend en liggend beffen vind ik niks. Zo ben ik actief en heb volledige 'controle' over wat ik doe.

Klinkt misschien ingewikkeld, maar het is best een logische positie.

Hoelang beffen jullie gemiddeld? Kijk, ik heb gemerkt dat als een skilled DVP een lange pijpbeurt geeft, dat echt heerlijk is. Is dat nou voor dames net zo met een goede befbeurt? Op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat het haar gaat vervelen of zelfs irriteren.

Daarom mijn vraag aan jullie als ervaren medewandelaars hoe lang jullie gemiddeld over een befbeurt doen (mag ook bij je liefje).

Alvast bedankt!
Vervelen? Niet mijn ervaring. De dame wordt er alleen maar meer opgewonden van. Een goede befbeurt duurt al snel een half uur of langer tot de kramp in je tong schiet. Maar als de dame dan explodeert is het de moeite waard.

Sinds enige maanden een favoriet van mij. Ben er gek van! En dat je dan omhoogkijkt... dan zie je die fraaie borsten boven je, en weer daarboven dat mooie gezichtje met fonkelende ogen die recht in de mijne kijken :love:
Love it!
Op háár gezicht heen en weer zitten en recht in haar gulzige ogen naar beneden kijken is ook lekker hoor! Oeps, is een andere activiteit. 🙈

Terug
Bovenaan Onderaan