Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind persoonlijk de 'op haar buik variant' het lekkerst. Dus zij op haar buik liggend, kussen onder haar buik en dan haar kont omhoog.
Dan kun je overal goed bij met je tong en op de een of andere manier wordt het ook voor haar allemaal wat intenser, lijkt het.
Weet ik niet zeker want ik doe achteraf geen vragenuurtje, maar de lichamelijke reactie is meestal wat overdonderender.

Net als neuken in die positie (dus platte doggy), dat heeft (blijkbaar) ook meer impact.
 
Laatst bewerkt:
300 bedpartners je prachtige slanke partner/hotwife zien/weten neuken (per jaar)... zelf permanent gekooid.... lachen is het niet 😵.
Gelukkig is het onderwerp hier "beffen"... dat moet ik gelukkig quasi dagelijks doen...
Ik trek m´n lach terug wist niet dat het verder ging dan beeldspraak. Gelukkig mag je quasi dagelijks beffen. Wou dat ik dit ook kon zeggen, helaas 😪😪.
 
Wat een haat tegen Marco ineens. Alleen omdat hij zegt dat hij het leuk vindt om te beffen? 😅 sommigen van jullie zijn mentaal echt blijven steken in de kleurerschool.
Is niet ineens, haat zou ik het nu ook niet noemen en heeft niet met graag beffen te maken.
De laatste tijd al vier keer een bericht zien verdwijnen met wat kritiek op Marco zijn schrijfsels. Zou best kunnen dat hij daar voor niets tussen zit natuurlijk maar het valt wel op.
Die berichten waren trouwens minder 'beledigend' dan wat jij hier net schreef over die kleuters dus het valt allemaal best mee.
 
Is niet ineens, haat zou ik het nu ook niet noemen en heeft niet met graag beffen te maken.
De laatste tijd al vier keer een bericht zien verdwijnen met wat kritiek op Marco zijn schrijfsels. Zou best kunnen dat hij daar voor niets tussen zit natuurlijk maar het valt wel op.
Die berichten waren trouwens minder 'beledigend' dan wat jij hier net schreef over die kleuters dus het valt allemaal best mee.
Laat het los, B200.
Is dat trouwens een referentie naar de seniele boef van Bassie en Adriaan?
 
Laat het los, B200.
Is dat trouwens een referentie naar de seniele boef van Bassie en Adriaan?
Haha, nee nee geen B2 verwijzing. Gewoon iets wat 'k bij het aanmaken van m'n account heb ingetypt, zonder enige betekenis.

(Was eigenlijk niet van plan om er nog over verder te gaan maar kon dan blijkbaar toch niet weerstaan om nog op jouw bericht te reageren)
 
Mijn bijdrage over hoelang beffen staat in post #4

Marco is omnipresent op dit forum dus gelegenheden en topics in overvloed moest het nodig zijn. Maar dat is het niet dus wat mij betreft nu 🤐
 
Hoelang beffen jullie gemiddeld? Kijk, ik heb gemerkt dat als een skilled DVP een lange pijpbeurt geeft, dat echt heerlijk is. Is dat nou voor dames net zo met een goede befbeurt? Op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat het haar gaat vervelen of zelfs irriteren.

Daarom mijn vraag aan jullie als ervaren medewandelaars hoe lang jullie gemiddeld over een befbeurt doen (mag ook bij je liefje).

Alvast bedankt!
12minuten 7seconden en 87 honderdsten 😅
Nee, geen idee, liefst tot ze klaarkomt (al dan niet fake, last ik in t midden) of ze zelf aangeeft dat het genoeg is. Qua befstandje, zij op de rug en beentjes open zodat je haar tietjes goed kan strelen ook, en haar kan zien genieten. En soms ook een vingertje erbij voor extra genot, worden sommigen echt wild van, gplekje zoeken en ondertussen dat clitje likken, heerlijk gewoon.
 
Hoe lang wodt er gebeft? Ik neem dat jullie bedoelen tot wanneer de dame klaarkomt of aangeeft dat ze wat anders wil.

Dat durft wel eens erg verschillen. Minder dan 5 minuten heb ik zelden meegemaakt. En dat was dan meestal wanneer er al een andere vorm van voorspel was geweest: (tong)zoenen, likken van haar borsten, vingeren, ...

Een tiental minuten tot ruim een kwartier lijkt me een realistische termijn voor de meeste dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan