Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het vermoeden dat de recherche deze opname wel wil hebben. Uiteindelijk pakken ze er een paar op. Lees het artikel een paar pagina's terug. En tijdens een rechtzaak geven ze graag iemand anders de schuld. Hiermee is dat uitgesloten.

Grappig dat ie eerst begint in plat zangerig Rotterdams en dan op enig moment dat vergeet. En dan hoor je toch "die Noordafrikaanse accentje".
 
Laatst bewerkt:
Bij mij gebruikten ze Satudarah, en ja, ik leef nog. 😆 Ik kon me al gelijk niet voorstellen dat Satudarah jongens voor deze flauwekul tijd zouden hebben.
Jaren terug was er zo'n "slimmerik" die zich had laten tatoeëren met dat specifieke clubembleem. Hij dacht dat wel effectief zou zijn in zijn wanpraktijken...
De President heeft hem, toen ze dat ontdekten, even duidelijk gemaakt dat dat niet zomaar kan als je niet bij een chapter hoorde.
 
En er is hem toen ook duidelijk gemaakt dat hij het moest verwijderen of onherkenbaar maken....deed hij dit niet...dan zouden hun dat voor hem doen... wat denk je....hij loopt nu met een grote blauwe/zwarte plakkaat op zijn lijf ...helemaal eroverheen getatoeëerd
 
Bij mij gebruikten ze Satudarah, en ja, ik leef nog. 😆 Ik kon me al gelijk niet voorstellen dat Satudarah jongens voor deze flauwekul tijd zouden hebben.

M'n ex had familie die in die club zat. Dat is nu verboden maar het zijn gewoon gezellige jongens, kan je prima hebben op een BBQ, die weinig tot niks te schaften hebben met het openlijk oplichten van mensen.

Grote jongens club - maar niet voor zulk kleinbrood als het afpersen van lui over Whatsapp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan