Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb zulke berichtjes nog niet gehad...
Gebruik 'Kinky' ook niet. Zou het daarmee te maken hebben?
Als je niet Kinky, maar wel Sexjobs gebruikt heeft dat er niks mee te maken. Als je ze allebei niet gebruikt zal dat inderdaad wel de reden zijn, neem ik aan. Ik gebruik beiden ook al enige tijd niet meer omdat ik het bij twee of drie vaste dames houd en geen afspraken met nieuwe dames wil en sindsdien heb ik er ook geen meer ontvangen.
 
Heb er ook een binnen van ene Zlatan!
Toevallig contact gehad met iemand via Sexjobs? Mag ook eventueel via PB. Ik heb mijn nummer maar aan 3 personen gegeven.

0645267037 / +31645267037

Screenshot-20240926-181121-Whats-App-Business.jpg
ik heb wel zitten denken over wie het geweest kan zijn, maar om eerlijk te zijn heb ik vanaf dit nummer in de afgelopen maanden zo'n 20 vrouwen een bericht gestuurd.
Mocht je je afvragen waarom zoveel, omdat je met de gemiddelde dame gewoon geen normaal contact krijgt tegenwoordig. Of ze reageren 1x per drie dagen, of ze kunnen nooit, of zodra het serieus word haken ze af.
 
ik heb wel zitten denken over wie het geweest kan zijn, maar om eerlijk te zijn heb ik vanaf dit nummer in de afgelopen maanden zo'n 20 vrouwen een bericht gestuurd.
Mocht je je afvragen waarom zoveel, omdat je met de gemiddelde dame gewoon geen normaal contact krijgt tegenwoordig. Of ze reageren 1x per drie dagen, of ze kunnen nooit, of zodra het serieus word haken ze af.

Dan heb je meteen je antwoord wie je nummer verkocht heeft of wat een fake-profiel heeft om je gegevens te krijgen.
Verkopen is blijkbaar lucratiever en zeker wel eenvoudiger dan een echte DVP zijn.
 
Zal wel aan mij liggen maar dit snap ik niet. Hoe weet Wjoost dan welke van zo'n 20 vrouwen dat geweest is?

Ik denk dat er niet eentje dit doet. Maar meerdere.
Sowieso alle meiden die niet reageren, afhaken e/o niet serieus zijn.
Voor de rechtbank is dit natuurlijk niet voldoende bewijs. Maar het maakt het groepje wel kleiner en duidelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan