Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weer zo.n kansloze ik netjes geld gepind komt hij niet opdagen
Nagenoeg het zelfde bericht gehad.
En gewoon gebeld met de persoon. Kwam lichterlijk dreigend over. Dat ik afspraken had gemaakt maar niet was na gekomen. En dat is niet waar. Wilde geen geweld gebruiken... Bla bla bla... Zet alles online! (Wat dan? En waar?) Heb hem netjes uit laten praten...
Of ik even 750 euro wou betalen. Dan kreeg ik zwart op wit wat het probleem is. Stuur je een tikkie...
Nou vergeet het maar!
En de tel was ook opgehangen.
Nummer geblokkeerd. Mafklapper!
 
Ja ik heb nu ook iemand die dit stuurde.


Luister, Jij hebt een groot probleem! Jij loopt te kloten met mijn hoeren op kinky en sexjobs! Nu heb je met mij te maken Ik ga alles van jou online gooien! En daar blijft het niet bij. Je hebt de verkeerde voor je jonge wees een man en breng je naasten niet in gevaar . Jij krijgt van mijn 1 kans om dit netjes met mij op te lossen Doe je dat niet dan ga jij zien wat voor man ik ben ben ik duidelijk?!!
 
Ja ik heb nu ook iemand die dit stuurde.


Luister, Jij hebt een groot probleem! Jij loopt te kloten met mijn hoeren op kinky en sexjobs! Nu heb je met mij te maken Ik ga alles van jou online gooien! En daar blijft het niet bij. Je hebt de verkeerde voor je jonge wees een man en breng je naasten niet in gevaar . Jij krijgt van mijn 1 kans om dit netjes met mij op te lossen Doe je dat niet dan ga jij zien wat voor man ik ben ben ik duidelijk?!!
Exact dat. Had ik ook. Blafbek...
 
Melding bij de pietsie heb ik gemaakt. Wat ze ermee doen is een 2de. Nummers doorgegeven.
Nogmaals de koffie staat klaar. Dan zie ik ook welke lafbek het is. I.p.v. onbekend te zijn.
🖕
 
Laatst bewerkt:
Nagenoeg het zelfde bericht gehad.
En gewoon gebeld met de persoon. Kwam lichterlijk dreigend over. Dat ik afspraken had gemaakt maar niet was na gekomen. En dat is niet waar. Wilde geen geweld gebruiken... Bla bla bla... Zet alles online! (Wat dan? En waar?) Heb hem netjes uit laten praten...
Of ik even 750 euro wou betalen. Dan kreeg ik zwart op wit wat het probleem is. Stuur je een tikkie...
Nou vergeet het maar!
En de tel was ook opgehangen.
Nummer geblokkeerd. Mafklapper!

Was er gewoon op ingegaan, laat 'm een betaalverzoek sturen.

Dan is er meteen een link met mogelijk de katvanger of dader, en met die info kan de politie wel wat mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan