Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey iedereen, vandaag heb ik ook een gelijkaardige whatsapp gehad om me af te dreigen... ik heb er niet op gereageerd en het nummer direct geblokkeerd (+31616811548)
Ik zou geen kans voorbij laten gaan om hem te vertellen dat je z'n moeder wel een fikse beurt wilt geven in alle drie haar gaatjes, zodat ze een week krom loopt.

Ja, deze bedreiger klopt ook geregeld bij me aan:

Laat die hond maar blaffen, hij bijt niet.

Als je 2 SIM-cards in je telefoon kunt doen, neem dan een 2e 06-nummer voor de wandelaktiviteiten. Hou je eigen nummer prive en zet die nooit ergens op internet.

Mijn 2e 06-nummer staat alleen op SJ. Ik word elke dag wel gebeld door een oplichter. Als ik gebeld wordt en er staat 'prive-nummer' op het scherm, dan neem ik niet aan. Want dat is er dan weer eentje.

Hoe veilig is een 2de simkaart in dezelfde telefoon? Is er geen enkele verbinding tussen de telefoonnummers als je een contact opslaat in je telefoonboek? Andere apps die kunnen communiceren, whatsapp bijvoorbeeld?

Je hoeft niet bang te zijn ze hebben 0,0 info over je.

Ik bedreig ze vaak terug, kunnen ze niet goed hebben.
Als ik met ze afspreek en ze komen niet vraag ik of die nog met ze ''gay vriendinnetjes'' elkaar aan het bruinwerken zijn.
Als ik de reactie krijg: ik neuk je de moeder zeg ik meteen: Ik zou jou moeder ook neuken, maar helaas voor jou en haar neuk ik geen varkens.

Vaak wordt je meteen geblokkeerd erna of een ''vriendinnetje'' van hem appt je met een bedreiging.

Ik krijg regelmatig via sms of whatsapp berichten dat ik met iemands hoer gekloot heb. Vervolgens moet ik diegene dan bellen om het een en ander te regelen of anders wordt mijn hele privé op straat gegooid. Volgens mij zijn er shemales die telefoonnummers doorverkopen aan criminelen of heb ik dit mis? Nu ben ik zelf niet zo bang aangelegd en negeer en blokkeer ik deze nummers. Iemand dezelfde soort ervaringen gehad?

Terug
Bovenaan Onderaan