Steven1988
Newbie
- 2
- 03/09/24
- 0
Hey iedereen, vandaag heb ik ook een gelijkaardige whatsapp gehad om me af te dreigen... ik heb er niet op gereageerd en het nummer direct geblokkeerd (+31616811548)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou geen kans voorbij laten gaan om hem te vertellen dat je z'n moeder wel een fikse beurt wilt geven in alle drie haar gaatjes, zodat ze een week krom loopt.Hey iedereen, vandaag heb ik ook een gelijkaardige whatsapp gehad om me af te dreigen... ik heb er niet op gereageerd en het nummer direct geblokkeerd (+31616811548)
Ik zou gewoon vragen of zijn dame een vergunning heeft, en anders eens kijken wie er een probleem heeftIk zou geen kans voorbij laten gaan om hem te vertellen dat je z'n moeder wel een fikse beurt wilt geven in alle drie haar gaatjes, zodat ze een week krom loopt.
Zolang je ze zelf niet door elkaar haalt en met de verkeerde belt of appt is het veilig. Je kunt apps toegang tot je contacten verbieden zodat ze alleen in WA opgeslagen zijn.Hoe veilig is een 2de simkaart in dezelfde telefoon?
Ik gebruik daar mijn oude telefoon voor, met gratis te verkrijgen simkaartenAls je 2 SIM-cards in je telefoon kunt doen, neem dan een 2e 06-nummer voor de wandelaktiviteiten. Hou je eigen nummer prive en zet die nooit ergens op internet.
Ook iets in die strekking, alleen geen hoeren maar damesJa, deze bedreiger klopt ook geregeld bij me aan: