Dat is nu jammer, je weet niet wat je mist een beetje extra contact met je medemens is altijd leukGoh, dat heb ik nou nooit als ik in een club ben geweest.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is nu jammer, je weet niet wat je mist een beetje extra contact met je medemens is altijd leukGoh, dat heb ik nou nooit als ik in een club ben geweest.
In dat geval geef ik je de volgende casus ter overdenking;
De bezitter van een bestelauto ontvangt een brief van een advocatenkantoor, dat namens een vastgoedbeheerder de bewuste eigenaar aanschrijft omtrent het onrechtmatig gebruikmaken van/ parkeren op privéterrein.
Brief was verzonden naar het adres van de kentekenhouder.
Hoe zou dat dan mogelijk kunnen zijn?
Wat voor belang heeft Kinky bij die pop-ups? Die willen mensen echt niet bang gaan maken met dit soort meldingen.Waar ik nou benieuwd naar ben is hoeveel bezoekers van kinky zo een bericht krijgen maar niet op de hoogte zijn van dit forum. Zou kinky niet een pop-up of op andere manier een waarschuwing moeten laten zien?
Ik kan mij die aflevering van undercover in Nederland nog herinneren, de chantage kan echt ver gaan.
Ik volg die link even, maar daar staat ook:Uw persoons- en voertuiggegevens bij de RDW
Bekijk hoe u en uw voertuig bij de RDW zijn geregistreerd.www.rdw.nl
Je hebt gelijk. Een advocaat heeft toegang tot gegevens van de RDW. Ik zat er naast.: