malembe
Newbie
ja die hebben ze idd een paar van die prepaids maar mooie is ze gooien ze niet weg. Ze wisselen ongeveer om de 2 a 3 maanden. dus nummer wordt vanzelf weer actief. heb in mijn whatapp 1 nummer wat nu al voor de 3de keer gebruikt word en ze hebben niet eens door dat ze met dezelfde aan het appen zijn. dus ze vallen vanzelf door de mand. En overgemaakt geld via tikkie bijv naar een andere bankrekening. zo snel mogelijk je bank opbellen dan is er grote kans dat je het terug krijgt + politie krijgt ze op een presenteerblaadje.Ik heb er idd aangifte van gedaan! Maar ze kunnen er weinig mee! Alleen als er meerdere aangiftes zijn! Maar je hebt geen naam enkel een nummer van een prepaid kaartje waar die gasten er een paar van hebben! Dus uiteindelijk weinig resultaat! Maar idd geen schaamte en gewoon aangifte doen!!
Weet je nog van welke nummer het afkwam?? Zelfde Mafklapper gehad hahaha zullen vast allemaal bro's zijn
Ze pakken een openbaar WiFi, die van mij dat die belde hoorde ik ook steeds veel geluid op de achter grond enzo