Klopt, maar dit topic gaat juist over onfatsoenlijke dvp'sEen fatsoenlijke dvp weet dat ze je niet ongevraagd moet gaan appen. Dan gooien ze hun eigen ramen in.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, maar dit topic gaat juist over onfatsoenlijke dvp'sEen fatsoenlijke dvp weet dat ze je niet ongevraagd moet gaan appen. Dan gooien ze hun eigen ramen in.
Precies! Doen ze dus niet!Een fatsoenlijke dvp weet dat ze je niet ongevraagd moet gaan appen. Dan gooien ze hun eigen ramen in.
Tsja, misschien is dat een fetish op zich ....
Waarom? Ik weet dat nog niet zo. Sommige DVP's weten tijdens de afspraak heel goed te spelen dat ze oprechte interesse hebben in jou, een spontaan appje van hun kant kan jou dan net over de streep trekken om weer eens af te spreken.Een fatsoenlijke dvp weet dat ze je niet ongevraagd moet gaan appen. Dan gooien ze hun eigen ramen in.
Als je een dual sim telefoon hebt en Android kun je een kloon maken van je Whatsapp met je prepaid nummer. Vervolgens kun je via instellingen de meldingen (tijdelijk) uitzetten voor die kloon Whatsapp.Of je hebt passagiers in de auto en je appjes komen binnen met carplay op je navigatiescherm.
Dus... jou Meesteres stuurt je 'opdrachten' ... Is dat het?Tsja, misschien is dat een fetish op zich ....
Waarom? Ik weet dat nog niet zo. Sommige DVP's weten tijdens de afspraak heel goed te spelen dat ze oprechte interesse hebben in jou, een spontaan appje van hun kant kan jou dan net over de streep trekken om weer eens af te spreken.
En een enigszins slimme DVP weet ook wel dat jij, als je slim bent, een aparte telefoon gebruikt. Net als zij zelf doet.
Zijn er genoeg die jouw nummer samen met 999 andere verkopen voor slechts €300.Een fatsoenlijke dvp weet dat ze je niet ongevraagd moet gaan appen. Dan gooien ze hun eigen ramen in.
De opdracht is dan de appjes die verstuurd worden naar meerdere?Dus... jou Meesteres stuurt je 'opdrachten' ... Is dat het?
Niet in mijn geval, maar ik zou me zoiets kunnen voorstellen. Er zijn ook mannen die opgewonden raken van zich laten chanteren, voor hun misschien juist reden om hun privetelefoon te gebruiken.Dus... jou Meesteres stuurt je 'opdrachten' ... Is dat het?
Of ze selectief jouw posts in een bestaand topic kunnen verwijderen?Een PM sturen naar admin werkt ook goed.
Dankjewel, heb een bericht gestuurd naar admin.Jazeker. Ik kreeg onlangs een bericht met de vraag of ik de naam van een bekendheid wilde verwijderen. Daarop even een bericht gestuurd naar admin met de vraag of betreffende post aangepast kon worden.
Is dezelfde dag nog geregeld.
Iedereen weer tevreden.
Ik denk vooral dat het intimiderender overkomt via een smsje dan via de app.Bulk sms sneller dan app?
deze net ook ontvangen, ben wel benieuwd via welke "dame" dit moet zijn.Hier weer zo.n bontkraagje
Ligt er echt aan hoeveel dames je benaderd hebt en of het vaste dames zijn of nieuwe.deze net ook ontvangen, ben wel benieuwd via welke "dame" dit moet zijn.
Uhh, dat staat hierboven toch ! Lol .. de chat was wel wat langer dan beschreven .. Speelde helemaal mee, angstig wat ik moest doen, wilde geen problemen. En na voorstel voor ontmoeting ok cash af te geven, belde hij dus, maar nog voor ik uitgesproken was hing hij op, wellicht om een schone onderbroek aan te trekken.Kan niemand de onschuld een keer meespelen, en die gasten gewoon uitlokken?
je hoeft dat telefoonnummer niet weg te lakken.Gisteren kreeg ik deze binnen via sms
Lijkt een standaardbericht. Zit daar één persoon achter of hebben ze het van elkaar gekopieerd?Gisteren kreeg ik deze binnen via sms
Het zijn voor zover mij bekend meerdere groepen die elkaar het trucje leren. Als je terugleest dan stuit je wel op het verhaal van de trein. Daar wordt volgens mij eentje opgeleid.Zit daar één persoon achter of hebben ze het van elkaar gekopieerd?