Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWolla, je weet toch… over pleonasme gesproken .Ach wat sielug. Een dyslectische crimineel.
Nederlands zijn goedste vak? Heb ik niet gedenktBekijk bijlage 134483
Nou hier ook feest. Idd, gewoon niet op reageren… ze hebben echt he-le-maal niets!
Ow boy Ow boy hij heeft me gezien en het online gegooid nu ikke snel bedreige zo ikke geld krijgeDit is waarschijnlijk die zenuwachtige van #1689 van @jumpstreet.
Zolang je geen privé gegevens over jezelf hebt gestuurd is er niks aan de hand.
Misschien even een linkje naar haar advertentie hier of een topic openen over haar praktijken.
Als ze dan de aandacht wilt kan ze die krijgen toch? Dan weet iedereen meteen haar werkwijze
Tjonge, wat is dat voor een geheimtaal?Bekijk bijlage 134483
Nou hier ook feest. Idd, gewoon niet op reageren… ze hebben echt he-le-maal niets!
Gisteren precies hetzelfde sms'je gekregen met dezelfde tekst, incl spelfouten. Ook het nummer komt overeen. Kunnen we een cross reference doen met welke dames jij en ik benaderd hebben via whatsapp? Ik zit in Regio Arnhem.Bekijk bijlage 134483
Dat noemen we een reizend circus. Sommige dames zitten elke dag in een andere hotel in een andere plaats.Altijd geil en bereikbaar xx milf
Dag heren Zin in een super geile date met een milf die nooit nee zegt en in is voor al jou fantasien? App me nu gelijk voor afspraken ofwww.redlights.be
Valt me ook op dat ze op 3 dagen al in 3 verschillende steden heeft geadverteerd (Brugge, Aalst en Knokke)
Ja ik zit ook in regio Arnhem zal je wel PB sturen...Gisteren precies hetzelfde sms'je gekregen met dezelfde tekst, incl spelfouten. Ook het nummer komt overeen. Kunnen we een cross reference doen met welke dames jij en ik benaderd hebben via whatsapp? Ik zit in Regio Arnhem.
Waarom zou zo'n dame eigenlijk een lijst moeten sturen met echte nummers van haar bezoekers? Ze zou net zo goed een lijst met fake nummers kunnen opstellen en doorsturen.Het gaat ze alleen om de nummers, ze krijgen voor 1000 nummers €300,- (in sommige gevallen maar €200 of €150)
Dus als een dame geld nodig heeft dan zal die ingaan op het aanbod van zo'n afpersertje.
Is het via kinky of sexjobs? En hoelang geleden heb je via deze sites contact gehad met dames?Hier vandaag ook een bericht via sms ontvangen. Dat ik met hun hoeren online had gekloot. Dat ik er spijt van zou krijgen en dat ik hem via Whatsapp een bericht moest sturen of hij gooide alles online. Sprak nog niet over geld. Mijn nummer opgezocht via Google en kon hem nergens aan linken de instellingen bekeken en alleen. Mijn contacten konden mijn gegevens zien. En facebook daar staat mijn nummer alleen beschikbaar voor mij zelf. Ik zou ook niet weten hoe hij aan mijn nummer is geraakt. Dat is wat ik gek vind. Dus het is al van enige tijd geleden waardoor ik niet kan bepalen wie of waar het was. Of van komt het is wel een nummer van een Belgische gsm. En hier stonden geen schrijf fouten in. Ik heb het eerste bericht snel gewist. Als er nog eens een persoon mij zo een sms stuurt ga ik deze blokkeren en een screen shot maken. Ze proberen echt vanalles om wandelaars een kloot af te trekken. Wat ik zeker weet is dat ik de laatste tijd alleen maar contact heb gehad met Nederlandstalige dames of van Belgische afkomst. Alle dames staan ook tussen mijn favorieten. En zijn al eens door mij bezocht. Misschien is de nummer van een gsm die ooit gebruikt werd door een dame en dat ze zo de nummers uit proberen.
Nooit via kinky of SJ alleen maar via RL. En contact met een niet belgische dame is 1a2 jaar geleden ik zoek steeds op regio en Belgische nationaliteit. En ik date ook altijd met wie ik stuur de laatste tijd. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik een bericht heb gestuurd naar een dame van niet Belgische origine en laat staan via sms. De dames die ik stuur zijn ook altijd de zelfde. Heel soms probeer ik een nieuwe dame maar dan opnieuw is deze van de regio en België. Of dat beweren ze toch maar aan de foto's kun je al snel zien of het echt is of niet daarom dat ik het gek vind ik heb de laatste maanden zelf met niemand contact gehad en vandaag is er gestuurdIs het via kinky of sexjobs? En hoelang geleden heb je via deze sites contact gehad met dames?
Het gaat niet om via welke site het gebeurt maar de rotte dames die jouw nummer doorverkopen.Nooit via kinky of SJ alleen maar via RL. En contact met een niet belgische dame is 1a2 jaar geleden ik zoek steeds op regio en Belgische nationaliteit. En ik date ook altijd met wie ik stuur de laatste tijd. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik een bericht heb gestuurd naar een dame van niet Belgische origine en laat staan via sms. De dames die ik stuur zijn ook altijd de zelfde. Heel soms probeer ik een nieuwe dame maar dan opnieuw is deze van de regio en België. Of dat beweren ze toch maar aan de foto's kun je al snel zien of het echt is of niet daarom dat ik het gek vind ik heb de laatste maanden zelf met niemand contact gehad en vandaag is er gestuurd
Maar de bedreiging is wel via kinky of sexjobs? Meestal schrijven ze jehebt gekloot met mijn dame van sexjobs/kinky, lijkt mij heel apart als dit het geval is terwijl jij van deze forums geen gebruik maakt.Nooit via kinky of SJ alleen maar via RL. En contact met een niet belgische dame is 1a2 jaar geleden ik zoek steeds op regio en Belgische nationaliteit. En ik date ook altijd met wie ik stuur de laatste tijd. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik een bericht heb gestuurd naar een dame van niet Belgische origine en laat staan via sms. De dames die ik stuur zijn ook altijd de zelfde. Heel soms probeer ik een nieuwe dame maar dan opnieuw is deze van de regio en België. Of dat beweren ze toch maar aan de foto's kun je al snel zien of het echt is of niet daarom dat ik het gek vind ik heb de laatste maanden zelf met niemand contact gehad en vandaag is er gestuurd
Dit zijn de grootste van Nederland, ze gebruiken vaak een standaard tekst dus dan is het makkelijk deze 2 platforms te benoemenMaar de bedreiging is wel via kinky of sexjobs? Meestal schrijven ze jehebt gekloot met mijn dame van sexjobs/kinky, lijkt mij heel apart als dit het geval is terwijl jij van deze forums geen gebruik maakt.
Maar die meiden zijn toch ook om mee te kloten?Maar de bedreiging is wel via kinky of sexjobs? Meestal schrijven ze jehebt gekloot met mijn dame van sexjobs/kinky, lijkt mij heel apart als dit het geval is terwijl jij van deze forums geen gebruik maakt.
Hahaha idd, wel klote dat er 2 k reacties hier staan en de politie hier nog steeds niks mee doetMaar die meiden zijn toch ook om mee te kloten?
Als er maar genoeg meldingen gaan ze heus wel een onderzoekje doen.Scroll even naar bovenaan deze pagina
Komt ook omdat er bijna niemand aangifte of melding doet. Melding is het makkelijkst. Pakken ze iemand op, dan vragen ze vaak of je alsnog aangifte wilt doen.
Dat het een sms-bericht is, is op zich al verwonderlijk. Ik heb geen idee met wie het geassocieerd zou kunnen zijn. Ziet het er herkenbaar uit voor iemand hier?Luister maat, er zijn een aantal klachten binnengekomen dat je loopt te klote met mij hoeren op sexjobs en kinky en nu heb je met mij te maken ik vraag je netjes om dit op een goede manier op te lossen.... ik heb je adress al je gegevens, wegduiken gaat niet helpen. Is het opgelost verwijder ik je uit ons systeem en al je gegevens die we van je hebben. Kies verstandig.