Bedreigd na contact via whatsapp
Ik ken wel een Joegoslavische huurmoordenaar die ook zo praat. Denk dat hij het is!😄
www.girlsreview.nl
Gewoon blokkeren en klaar. Er gebeurt niets.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKoop een goedkope telefoon met een prepaid kaart. Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.Dank voor de snelle reacties. Ik hoef me dus geen zorgen te maken, klopt dat?
Heb m'n lesje wel geleerd in ieder geval...
Die kan ik lastig verbergen van mijn vriendin...Koop een goedkope telefoon met een prepaid kaart. Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken.
Die kan ik lastig verbergen van mijn vriendin...
Ik heb even geruststellende woorden nodig van iemand, haha! Ik heb ze nu geblockt hoor, de date met de trans was van mijn kant goed onderzocht. Ze heeft veel volgers op Twitter en Instagram en had al wat reviews gelezen, dus die vertrouw ik wel (ondanks dat de ervaring mwoah was).
Hopelijk kan iemand me geruststellen.
Dank! Ik reisde tussen Rotterdam en Amsterdam en heb in beide steden zo'n 4 trans-vrouwen (dus 8 in totaal, misschien nog wel meer) aangeschreven. Dus wie uiteindelijk de boosdoener is/zijn, geen idee..Uiteraard hoef je je nergens zorgen over te maken, ze proberen het gewoon .
Maar het lijkt me wel zinvol dat je dit meldt bij de bron waar je hebt afgesproken. Kinky? Sexjobs? Dan weten ze wat er gaande is met die shemale en kunnen ze haar/hem verwijderen.
Dank! Ik reisde tussen Rotterdam en Amsterdam en heb in beide steden zo'n 4 trans-vrouwen (dus 8 in totaal, misschien nog wel meer) aangeschreven. Dus wie uiteindelijk de boosdoener is/zijn, geen idee..
Ik heb precies dezelfde twee berichten gehad. Heb jij ook Alexandra aangeschreven? Zij is al 2 x eerder genoemd in dit topic. Mogelijk geeft zij dus nummers door waar ze niet mee afspreekt.Hoi,
Zojuist krijg ik, nadat ik afgelopen dagen wat contact heb gehad met shemales om te daten, het volgende appje van een nummer dat ik niet ken. (Geen idee of ik het nummer mag publiceren hier..?)
'Als jij niet heel snel reageert gooi ik alle gesprekken en beelden binne enkele seconde op internet jij hebt mij shemale bezocht Los jij dit niet netjes met ons op heb jij een probleem.
En terwijl ik deze post plaats, komt er nog een ander appje (van een ander nummer) binnen: 'Jij bent blijkbaar respectloos tegen over mij dame geweest daarom nemen wij contact op met jou los je dit niet met ons op gaat alles direct openbaar en staan we binnekort voor je deur'
Ik heb één keer eerder een bericht zoals dit gehad, maar dat was een sms. Dit zijn appjes. Wat moet ik hiermee? Iemand tips? Ik heb de vrouwen vanzelfsprekend met respect behandeld, maar inderdaad wel één trans bezocht.
PS: geen idee of dit in het goede topic staat.
Lees dit maar eens, misschien een optie, na elk contact de gebruikte nummers blokkeren, chats verwijderen.Die kan ik lastig verbergen van mijn vriendin...
Ik heb even geruststellende woorden nodig van iemand, haha! Ik heb ze nu geblockt hoor, de date met de trans was van mijn kant goed onderzocht. Ze heeft veel volgers op Twitter en Instagram en had al wat reviews gelezen, dus die vertrouw ik wel (ondanks dat de ervaring mwoah was).
Hopelijk kan iemand me geruststellen.
Hoi,
Zojuist krijg ik, nadat ik afgelopen dagen wat contact heb gehad met shemales om te daten, het volgende appje van een nummer dat ik niet ken. (Geen idee of ik het nummer mag publiceren hier..?)
'Als jij niet heel snel reageert gooi ik alle gesprekken en beelden binne enkele seconde op internet jij hebt mij shemale bezocht Los jij dit niet netjes met ons op heb jij een probleem.
En terwijl ik deze post plaats, komt er nog een ander appje (van een ander nummer) binnen: 'Jij bent blijkbaar respectloos tegen over mij dame geweest daarom nemen wij contact op met jou los je dit niet met ons op gaat alles direct openbaar en staan we binnekort voor je deur'
Ik heb één keer eerder een bericht zoals dit gehad, maar dat was een sms. Dit zijn appjes. Wat moet ik hiermee? Iemand tips? Ik heb de vrouwen vanzelfsprekend met respect behandeld, maar inderdaad wel één trans bezocht.
PS: geen idee of dit in het goede topic staat
Even voor de duidelijkheid, een trans is geen vrouwHoi,
PS: geen idee of dit in het goede topic staat.
Dan zou ik die person ook even delen hier, heb je er tenminste 1 welke je zeker weet.zelf ook een dreigmail binnen gehad via whatsapp , na Contact gehad te hebben met slechts 1 persoon uit Leeuwarden. Na een slechte date dus ook nog eens gegevens verkocht waarschijnlijk.
Prima dat je direct ze geblokkeerd hebt en dat je een apart 06 nummer hebt.Ik moest daarvoor betalen, anders zou ze de hele conversatie delen met mijn vrienden en familie op Facebook.
Ik zou eerder van een varkensslachterij doen, vinden ze waarschijnlijk ook heel leukPrima dat je direct ze geblokkeerd hebt en dat je een apart 06 nummer hebt.
Ze hebben namelijk helemaal niets en zeker niet je contacten op facebook.
Het is pure bluf, waar sommige mensen in paniek ook nog intrappen.
Ik heb het al eerder gezegd maar afhankelijk van mijn humeur en tijd, ga ik ze vaak terugzieken en hen in de waan laten dat ik misschien toch wel ga betalen.
Als het bontkraagje van dienst dat uiteindelijk (echt snugger zijn de meesten niet) doorheeft, word ik geblokkeerd en is het probleem ook weer opgelost.
En nog leuker is om dat telefoonnummer te gebruiken op een gay site. Wordt 'ie gebeld door hitsige mannen.