I love itkijken, kiezen en knallen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI love itkijken, kiezen en knallen.
maar je moet gewoon wegwezen van Sexjobs, een en al oplichting en valse accounts, en dames die hun beloftes niet nakomen.De verhouding "echt bestaande DVP , en oplichterijschorem op Sexjobs wordt steeds ongunstiger.
Ja die zien ook die uurprijzen.
Ook als je zelf adverteert komen er oplichters op af , in diverse soorten .
Jij bent de uitzondering Joke.Dat is niet helemaal waar Ron. Ik zit ook op sexjobs, hou mij aan alle beloftes en oplichting sucks.
Fijne feestdagen alvast!
Dit is dus wat ik bedoel, dames die wel eerlijk zijn lijden onder de oplichters en slechte dames.Dat is niet helemaal waar Ron. Ik zit ook op sexjobs, hou mij aan alle beloftes en oplichting sucks.
Fijne feestdagen alvast!
Via sj nooit daadwerkelijk problemen gehad behalve idd fakers. Via kinky wel bedreigd meerdere malenmaar je moet gewoon wegwezen van Sexjobs, een en al oplichting en valse accounts, en dames die hun beloftes niet nakomen.
Kijk ook uit met instaВойдите на Facebook
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.www.facebook.com
Daar gewoon uitzetten dat je NIET gevonden kan worden op telefoonnnummer. Scheelt altijd al
Ik begrijp je punt en ben het er wel mee eens, maar die oplichters krijgen/kopen hun lijsten met telefoonnummers wel van sekswerkers.Elkaar tips geven en waarschuwen lijkt me top. Maar elkaar angst aanpraten lijkt me vooral meer kwaad als goed doen.
(en al keertje eerder gezegd maar nu nog een keer. Een oplichter doet oplichten en een sekswerker doet sekswerk. Dat zijn 2 verschillende mensen. Deze graag niet door elkaar halen)
Je bent wel erg goedgelovig, wat betreft de vele beloftes van de zogenaamde positieve politieke partijen en hun beloftes betreffende sekswerk. In al die jaren hebben ze nog niet 1 vinger uitgestoken om jullie werk uit de criminaliteit te halen.Ben wel eens benaderd, heb nog nooit iets doorverkocht. Ik sta trouwens ook op sj.
Wil je dat sekswerk uit de criminaliteit word gehaald? Oftewel de criminelen weg van de sekswerkers. Draag daar zelf aan bij. En let daarbij op welke partij je stemt.
Die vormen samen nooit een meerderheid helaasDaarom stemmen op nieuwe partijen
Er is niet één nieuwe partij die prostitutie als belangrijk speerpunt heeft , dat partijen een keer voor dan wel tegen een bepaald voorstel gestemd hebben zegt me niets , ze kunnen voor of tegen gestemd hebben om zoveel redenen namelijk , misschien vonden ze het wel niet ver genoeg of juist net te ver gaanDaarom stemmen op nieuwe partijen
Jouw opmerking staat verkeerd, kan je beter zetten op forum Humor.Daarom stemmen op nieuwe partijen
van particulier zonder bedrijf kun je nummer niet met een adres linken via google maar heb je een bedrijf dan hoef je op Google alleen maar telefoonnummer vast of mobiel maakt niet uit in tikken en je krijgt adres en alles te zien.Ik ook niet, lang leve het digitale tijdperk. Wordt alleen maar erger.
Als je een vast telefoonnummer hebt kan je veel zoeken via de goudengids enzo.Hoe kunnen ze nou je adres achterhalen als je die niet gegeven hebt?
Sommige moeten vanuit Nigeria komen, kost denk ik teveelIk heb elke keer als dit soort ventjes mij bedreigden ze uitgenodigd om bij mij thuis te komen, aangezien ze toch al wisten waar ik woonde. Maar helaas nog steeds niemand langs gekomen
Als ik ze vervolgens vroeg waar ze bleven, werd ik geblokkeerd. Het zijn gewoon stakkertjes die te lui zijn om zelf te gaan werken voor geld
Inderdaad nummer blokkeren en daarna het lekker uit je hoofd zetten. Dit soort dreigementen worden als een schot hagel afgeschoten in de hoop iets te raken.Hi all,
Ik kreeg onlangs een vreemd whatsapp bericht , dat er beelden van mij zouden zijn bij een Shemale Sekswerker en dat deze onmiddelijk online zouden gepubliceerd worden als ik niet onmiddelijk zou reageren. Toen ik het bericht las, was ik verrast. Ik heb wel seksuele ervaringen met shemales, maar heb nooit het gevoel gehad van oplichting.
Snel erna kreeg ik een 2e bericht toegestuurd, dat ik spijt ging krijgen. Ik heb de nummer geblokkeerd.
Zijn er nog mensen met deze klachten ?
+31 6 23542912 (act.q)
Grts MM
ik denk niet dat het slim is om je telefoonnummer hier te vermelden.Hi all,
Ik kreeg onlangs een vreemd whatsapp bericht , dat er beelden van mij zouden zijn bij een Shemale Sekswerker en dat deze onmiddelijk online zouden gepubliceerd worden als ik niet onmiddelijk zou reageren. Toen ik het bericht las, was ik verrast. Ik heb wel seksuele ervaringen met shemales, maar heb nooit het gevoel gehad van oplichting.
Snel erna kreeg ik een 2e bericht toegestuurd, dat ik spijt ging krijgen. Ik heb de nummer geblokkeerd.
+31 6 23542912 (act.q)
Grts MM
Gewoon een stom gesprek met ze beginnen, vragen waar je spijt van gaat krijgen?Hi all,
+31 6 23542912 (act.q)
Grts MM